• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Nico1990

Hej alla. Behöver hjälp att tolka CBs testatidigt (taget sju dagar innan BIM). Jag tycker mig se något svagt i testrutan - gör ni?
  • Anonym (Hk)
    Nico1990 skrev 2024-07-12 10:08:41 följande:
    Hej alla. Behöver hjälp att tolka CBs testatidigt (taget sju dagar innan BIM). Jag tycker mig se något svagt i testrutan - gör ni?
    Syns lite svagt men dessa tester ger ofta spök samt cb ger alltid streck efter utgången tid. Bim -7 är ju väldigt tidigt kanske blir ett plus länge fram, håller tummarna👍
  • Annaalexandras

Jag vet att CB early är känt för spökstreck, men vad tror ni om detta? Testet är torkat, var inte alls lika tydligt inom tiden.

Jag vll inte vara gravid just nu så hoppas på negativt haha.

• Lojsan DN
    Annaalexandras skrev 2024-07-14 16:39:02 följande:

Jag vet att CB early är känt för spökstreck, men vad tror ni om detta? Testet är torkat, var inte alls lika tydligt inom tiden.

Jag vll inte vara gravid just nu så hoppas på negativt haha.

Du behöver nog inte vara orolig då. Ser ut som ett torkstreck 😊
  • Julia0101

Hej!
    Fick min första "mens" efter avslut med ppiller, men fick endast en liten blödning därefter spottings 3-4 dagar med mensvärk. Illamående och ömma bröst så osäker om de va "riktig" mens, nidblödning eller bara kroppen som kommer igång med alla hormoner. Tog ett test i morse som spökar, vad tror ni? Svagt eller bara "färg rester" (taget inom avläsningstiden) 

• Anonym (.)

Julia, svårt att säga, kan vara början på något 🤞 ibland lurigt när det är så vagt, det kan vara både och, testa med tidigt digitalt eller vänta till imorgon eller någon dag till så borde du få svar ☺️

• Anonym (Se)

Jag ser suuuuuupersvagt ett till streck. vill jag tro iallafall. Ser någon annan det med?  Eller börjar jag bli galen? 😅
  • JustinzeVar

Hej!
    Här kommer jag med ett kritvitt (??förmodligen negativt test🥲 Dock en hel vecka kvar till bim. 

Ser ni något?

• Anonym (Nja)

Hej! Skulle jättegärna vilja att någon kollar på mitt test.. vet att cb early är kända för såna spökstreck men brukar inte kunna ana något alls på vanliga cb.. här är ett, taget mitt på dagen bim-1.. anas det något där?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester