• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: maila till [email protected] så kan jag lägga upp till dig...

• HelenFr

Alex och Julia: jag tycker verkligen att det syns något på era tester... Det borde inte vara spök men det verkar ju ha förekommit en hel del...

• HelenFr
    sweasmamma skrev 2012-06-20 09:25:32 följande:
    v 19 idag och igår fick jag konstiga lilaröda stora fläckar på ena armen . va hos dr som misstänker DVT= djup ventrombos, alltså propp i armen eller början till propp så nu ska jag in med remiss till lasarettet och göra ett UL på armen !!

USch har haft det i benet, och det är inget kul... Hoppas att det inte är så och att allt går bra...
  • HelenFr

Jag har också haft tester från samma LOT nr men de har i alla fall inte visat falskt plus med vatten...

• HelenFr

Louise: ja jag har myrkrypningar redan, sedan v 4 typ och när jag väntade dottern hade jag hela graviditeten (vad jag minns från det så var andra trimestern värst)

• HelenFr

Nej inte innan jag testade nu i alla fall, men nu testade ja positivt ganska tidigt... Känner bara i benen och också mest på kvällen, framför allt när jag ska sova... Det är sjukt störande tycker jag...

• HelenFr
    skumbanan skrev 2012-06-24 16:38:38 följande:
    Ni som blivit gravida.. När i relation till positivt äl test hade ni sex?

Samma dag...
  • HelenFr
    Emmi11 skrev 2012-06-25 09:23:20 följande:
    Bim-4 ser ni två streck, tyckte att jag kunde tyda ett svagt streck..

Ser absolut två streck utan minsta problem och det ser väldigt rosa ut också... :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester