• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tigerkakan skrev 2012-06-15 13:46:04 följande:

Lägger upp två bilder på det testet jag tog i morse, som jag frågade om. Ser ni nått?

Japp jag ser, svagt men dock :)
  • HelenFr
    HelenFr skrev 2012-06-15 14:13:46 följande:

Japp jag ser, svagt men dock :)

MItt test på BIM-1 var svagare än så och gick inte att få på bild... :)
  • HelenFr
    bocabo skrev 2012-06-15 21:50:07 följande:
    Hej!

Får jag slänga in en fråga? Tog det här testet i förrgår, då var jag på Bim -1. Först tyckte jag inte att jag såg nåt, men nu efteråt så.. ja jag vet inte kanske önskar att jag ser ett streck men kanske inbillar mig.
    Har inte vågat eller kunnat testa något mer heller då jag inte har några tester hemma.
    Men sen har jag haft någon mensliknande blödning så det behöver ju ine vara något. Men jag mår jätteskumt iaf. Idag höll jag på att spy på jobbet och klarade verkligen inte av kaffelukt vilket jag gillar annars.

Ser ni nåt? Eller ser det grått ut?

JAg tycker det syns något svagt... :)
  • HelenFr

Knasten och Mandy: Ni måste ju vara gravida med de testerna tycker jag...

Och Strumpan: På ditt nedersta ser jag något... Hoppas att det kommer att öka mer... :)  

• HelenFr

Hemajo: definitivt gravid, utan tvivel... :)

Knasten: tycker verkligen att där är något...

Jag fick också mina nya tester från TL i denna veckan så jag ska testa med vatten och se om där blir något spök på det...

• HelenFr

På det vattentestade finns inte ens en tillstymmelse till ett streck i någon färg...

Knasten: är absolut ärlig, det är väl hela poängen med denna sidan :)

Bewe: där syns på ditt också

• HelenFr

Här är bild på det testet som jag doppade i vatten, (från de som kom denna veckans sändning från TL) och där är verkligen inte något alls... Så jag hoppas att ni som fått streck verkligen fått riktiga streck :)
  • HelenFr

Alltså jag testar med jämna mellanrum på TLs tester för att kolla min stegring, och jag lovar det syns... I förrgår så fick jag för första gången starkare teststreck än kontrollstreck :)

• HelenFr
    ausswe skrev 2012-06-18 10:19:56 följande:
    Hej. Någon som kan trixa med mina bilder eller som ser något?. Test från Bim -5,-4 och -3.    Man ser de mycket tydligare i verkligheten. Tror att det är spöksträck då det borde blivit mycket starkare. Men hoppet lever kvar. speciellt eftersom jag hade kissat knappt 4 timmar innan dagens test.
     Det översta testet är från bim -5 och sträcket var inte alls så tunt från början. Det är först nu som det har dragit sig till höger.

Hade jag varit du hade jag valt ett annat märke då CB verkar vara en av de svåraste att urskilja spök eller inte... Köp apotekets vanliga eller digitalt, så slipper du allt vad streck heter...
    Jag tycker dock att strecken ser jämna och breda ut, men jag har haft fel på CBs förr...
  • HelenFr
    Celest skrev 2012-06-18 12:42:47 följande:

vad tror ni?
    Jag tror att du är gravid... Det är svagt som attan men rosa och det syns... 
    hoppas79 skrev 2012-06-18 12:43:38 följande:
    Nu fick jag till det med bilden (sparade om den i ett annat format) Vad tror ni? jag tog det idag och är på bim-2.

Här syns ju ett tydligt streck, det borde väl inte vara någon tvekan tycker jag :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester