• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: men röv oxå. !

• viochdu

Knasten: men det är fortfarande tidigt. Ja hur många ggn har man inte hört den meningen. MEN det ÄR TIDIGT.

• viochdu

Knasten: så som jag sagt så tycker jag inte du borde vara det där särskilda fallet där sprutan sitter kvar i tio dgr snart nästan meer.

Jag ser och jag hoppas du ser lika mkt live! För isåfsll är du gravid. Jag hoppas det iaf.

• viochdu

Vägkorsning: Jag har inte sett ett enda spök på de nya CB . I mobilen ser det absolut blått ut. Jag tror på plus.

• viochdu

Själv är jag på dag 10 idag och har ÄLflytningat. Eller ja blandat med dom vita krämiga. Så antar ÄL är på intågande. Har skippat äl test denna månad. Vi har sex ändå så skitsamma liksom :)

Varken handlat gravtest eller äl test denna omgången. Men ska inhandla ETT till julaftonsmorgonen.

• viochdu

Misskaos: givetvis. Jag har oftast neg morgon lunch för att sen få stegring på kvällen. Vissa har bara stegring några timmar och testar man bara då på morgonen och inte lunch och kväll så missar man juhe!

• viochdu

Mållan: tidigt MF? Därav bara blödning i två dgr. Jag plussade svagt EFTER blödningen oh inte innan.. Nästan 6 dgr efter hade jag svagt plus på CB.

• viochdu

Mållan: ÄL test mäter hormonet LH som stegrar för att kunna knuffa ut ett moget ägg. Men bara för man har den strgringen behöver inte det betyda att man äggsläpp. Oftast ska man ju utgå från att man har det givetvis. Men det finns tyvärr de kvinnor som inte släpper ägg. Men då kan man öven få utslag på ÄL test. Testen säger liksom inte att ägget ska släppa utan att NU är LH hormonet så högt så det kan skjuta iväg ett ägg men det ör inte 100% att man gör det. Oftast ägglossar man oxå bara 10 ggr per år. Men ändå får man itslag på äl test 12 ggr

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester