• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tessliten: ditt test såg ju iaf ut som ett streck men enligt mig är det inte möjligt med nidblödning EFTER utslag på gravtest. Men märkliga saker har ju hänt förut.

• viochdu

Jacob: vissa får ju starkare på EM än morgonen och även så kanske din urin varit mer utspädd på morgonen. Kissa innan du går och lägger dig så urinet blir mer koncentrerat.

Du blöder inte eller?

• viochdu

Det va ju ngn här i tråden som lagt upp sin stegring som gick upp och ner . Svagt på morognen ocj starkare på kvällen. Me ja det låter lite märkligt med helt blankt.

Testet du tog i går eftermiddag ser ju bra ut.

• viochdu

Din lutealfas är ju då två dagar kortare vad din app säger. Women log kan man ställa sin lutealfas själv så den stämmer

• viochdu

Där kan du oxå trycka på ett datum och välja ägglosning om det skulle ändra sig till nästa månad.

• viochdu

loppan: testade i fredags . Då va det neg. Så jag siktar in mig på ett sjätte försök. Blir det plus då blir det plus 2012 ändå.. :)

Har BIM nyårsafton nämligen :)

• viochdu

Lijkan: nu fasiken ser du till och plussa! Hade ju varit den bästa julklappen att både få och ge bort.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester