• mammasusan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nä jag vet :-/

A 27/6-06, V 26/4-09....
  • mammasusan

Undrar lite, har bim imorgon enligt min app då på dag 32, brukar ha 28-32 dgr men hade ju ett mf i v.6 i oktober så kanske det blir lite förskjutet? Är det dumt att ta ett doc morris ikväll? Hur länge måste jag isf hålla mig & får jag dricka något under tiden jag ska hålla mig?

• mammasusan

Nä vore det tävling kom vi sist med hästlängder...ej skydd sen -02 & 17/18 mf sedan -05 till nu....:-/

• mammasusan
    mammasusan skrev 2013-11-15 16:20:09 följande:

Undrar lite, har bim imorgon enligt min app då på dag 32, brukar ha 28-32 dgr men hade ju ett mf i v.6 i oktober så kanske det blir lite förskjutet? Är det dumt att ta ett doc morris ikväll? Hur länge måste jag isf hålla mig & får jag dricka något under tiden jag ska hålla mig?

Vad tror ni?
  • mammasusan
    Brahms skrev 2013-11-15 16:28:46 följande:

Negativt. BIM+4. 
    Graviditetssymtom, ingen mens i sikte... Vad händer? Har ett test till som jag ska spara, men hur länge?

Tycker mig se något jääääää-ligt svagt på testet i vissa ljus, men det är nog bara inbillning. Försökte sätta lite kontrast på bilden, men ja. Ser ju inte så "ljust" ut.  

Orkar inte gå runt och inte veta. 
    Jag ser då i mobilen
  • mammasusan
    Brahms skrev 2013-11-15 17:08:35 följande:
    Jag tycker mig se något, men sedan när jag tittar på testet i verkligheten ser jag betydligt mindre.. om ens något alls ;S 

Aja, lite tålamod har jag nog kvar! 

Hade samma bekymmer inbillade mig nått blått men syntes inte sen på testen...fick dock svagt rosa streck på doc morris för en v sedan men syntes typ inget på CB igår...har två doc morris ev tar jag ett redan ikväll...bim ev imorn...
  • mammasusan
    mammasusan skrev 2013-11-15 19:29:22 följande:

Taget nu ikväll för en stund sedan...tyckte jag såg ngt... php1eG7cE84889.jpg

Strecket ska vara åt samma håll som kontrollstrecket, inget plus
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester