• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mensen över. Får se om man får gubben till att ha lite sex ett tag fram över. Men noll snack om äl från min sida.

• Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-01-02 09:31:16 följande:
    ja men då mensen ALDRIG är sen så fanns ju verkligen hoppet där tills nu .... F*N också =( förra månaden dag 23 och denna dag 25 så nu blir det äl stickor .....

FYYY VA LEDSEN JAG ÄR 
    Jätte kram!!!
  • Gummsan

Inte för mig men jag kommer inte längre in i tråden via min iphone som jag alltid gjort tidigare Den bara jobbar utan att bli mer. Men i andra trådar kommer jag in....

• Gummsan

Åhhh suger så i testtarmen så jag får krupp. Men har ju inte haft äl än så jag får snällt vänta. Är dag nio idag och gubben har lovat mig sex ikväll. Är ju tidigt än. Får se om han kör hela vägen eller surar till och drar ut :-P

Jennie83: men där set man ju! Du har inga från testlagret?

• Gummsan

Jo men det har vart förmycket tjat om äl och så. Han vill helt plötsligt vänta. Men vi får se. Hoppet överger mig inte än iaf

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester