Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det var positivt igår med testlagrets test! Vilken glädje!
Det var positivt igår med testlagrets test! Vilken glädje!
Oj :)
Samma test fast utan så mycket ljus. Tycker inte de skiljer såå mycket men nog lite :) kanske kommer imon :)
Verkar inte vara något. Så nu startar jag med primolut på måndag.
Så här såg mina äl-tester ut igår å hade riktigt ont. Måste va positiva iaf?
Alltså är de något eller är de bara mina ögon som spelar mig ett spratt?
Mitt var på riktigt ????
Är helt säker på att jag kommer få mens snart då mina bröst slutat ömma som de gör innan mensen. Dum som jag var kunde jag inte hålla mig ifrån att ta ett testa idag och igår.
Översta från igår, mitten från i mårse och längst ner från ikväll...varför inbillar jag mig?
Någon som vill hjälpa mig, bim -4
Mixtra snälla, men försök se om ni ser nåt streck än kontrollstrecket
Hej tjejer!
Vad tror ni om detta?
Det är ett (oredigerat) YESNO graviditetstest, som ska kunna visa graviditet upp till 7 dagar innan BIM.
Jag ska nog ha mens på lördag / söndag... Tycker mig se ett svagt, svagt streck..
Kunde inte låta bli att testa nu, bim -4
God morgon! Testade mig igår morse med cb plus test och fick ett tydligt plus :) är nojig så bestämde mig för att testa med ett annat märke också, rsfu. Vågar knappt tro på att jag är gravid. Oj vad svagt det blev på rsfu i morse! Fattar inte hur det kan vara sån skillnad på styrka på testen.. Nån som varit med om samma? Vet att jag borde strunta i testet från i morse men nojig som man är :S
Inget gravtest utan ett äl-test men det är väl positivt?
Alltihop verkar ha varit spökstreck, tog precis ett rfsu test som vart totalt blankt. Tråkigt:(
Tycker cb är bäst. Och Apotekets egna tror ja visade starkt me. Kan se om jag hittar någon bild.
Apotekets och cb (Apotekets va svagare inom tiden men blev såhär)
Grattis till alla plus och lycka till till er som kämpar. Vart med länge i tråden nu och min sista är 5,5 veckor gammal och jag är redan sugen på att analysera test igen *skrattar*