Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det nedre från igår (ej morgonurin), det över från idag (morgonurin). Några dagar kvar till BIM, men känns rätt kört :(
Det nedre från igår (ej morgonurin), det över från idag (morgonurin). Några dagar kvar till BIM, men känns rätt kört :(
Ökning på 24 timmar. Är nog på BIM-2 idag och 15 månader sedan vi började försöka! Äntligen!
En till bild, vågar man hoppas? Sambon är på väg hem, Såå nervös om jag ska säga nåt el avvakta till imorrn och ha ett med morgonurin
Ni som har graviditetskollens stickor som är lite knepiga, vilket lot-nr har ni?
Sista bilden :)
Sen ska jag sluta spamma :$
Spammar med dagliga bilder :) Skulle inte ta något mer test förrän på måndag, men det sket sig :) Det översta testet är från ikväll, mitten från igår och längst ner från i förrgår. Händer det nåt eller står det still? Behöver era ögon då mina är överbelastade av allt stirrande :)
Cb från igår. Graviditetskollens gravtest ikväll. Test från tradera i kväll. Graviditetskollens äl test (tror ja) ikväll.