• Lindis1974

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemtorsk. Den blir kanske bara lite sen. Testa i eftermiddag. Jag får aldrig positivt ÄL test på förmiddagen.

• Lindis1974

MFGJ: ägget väl på dag 4-7 och det är först då man börjar producera något HCg som man kan känna av eller mäta upp MEN i början ger inte HCG varken utslag eller symtom. Runt dag 10 efter ÄL kan många se men långt från alla se svag positiva test. En del till och men någon dag tidigare. En del måste vänta till BIM. Jag som är resgalen har testat tuffast dag 10 efter ÄL. Någon gång innan men det fick mig bara stressad.
    Börja när du känner för det men bli inte ledsen om det inte visar något för tidigt :)

• Lindis1974

Liten leonie. Nä jag ser inget heller så du är inte ensam.

• Lindis1974

Aha. Nej ser inget på ditt test. Men testa igen på BIM :)

• Lindis1974

Oj norrköpingsbo. Har du redan positivt test? Hade du inte missfall på nyårsafton?

• Lindis1974

Hur länge efter blödde du? Du hade väl just plussat då va?

• Lindis1974

Hoppas på att det är bra denna gång.

• Lindis1974

Becca. Ser men det är ju vitt och inte rosa tyvärr. Testa igen :)

• Lindis1974

Liten leonie. Ser något svagt. Kan inte avgöra om det är spökstreck eller ej. Hade för mig att du testat positivt i slutet av december men jag mixar säkert i hop alla teater.

• Lindis1974

Ja just det. Nu minns jag. Kraftig ÄL :)
    Håller mina tummar för dig.

• Lindis1974

Liten leonie.
    Heter du Leonie? Det är ett sånt fint namn. Har en vän som har en dotter som heter det. Hade inte hört det förut.

• Lindis1974

Liten leonie. Jag ser fler streck. Ser ut som om det är färg på flera ställen. Lite svår att analysera.... Vänta till i morgon kväll. Om du är gravid borde HIF ha stigit lite sen i går kväll i alla fall :)

• Lindis1974

Leonie du får ta ett till. Hel knasigt ju :)

• Lindis1974

EmEd: inget utav strecken sitter ju på sätt ställe. Det ser ut som om det är fel på testen.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester