• Lindis1974

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Längtar på ett vänster ?

• Lindis1974

Läste just en annan tråd där folk använder ÄL och gravtstickor från bland annat testlagrets. Dem delade på testerna med ett rakblad och fick på det viset ännu fler testet. Tydligen ska testen fungerar hur bra som helst. Inte testat själv men tänkte bara tala om det. Kanske någon annan varit före ? :)

• Lindis1974

Linda: vad menar du med kraftigare ÄL? Har du inte ÄL varje månad ?

• Lindis1974

Nellie. Jag hade hormoner kvar i 7 veckor efter mitt test. Testade då en gång negativt oxå.
    Om testen nu blir starkare så är kan du nog vara säker på att är gravid igen.
    Jag fick rekommendationen att inte bli gravid på 2 månader efter mitt x. Vilket iof inte var något problem. Hade ingen sexlust direkt för jag blödde länge och hade ärr.

• Lindis1974

Det jag som skrev det om testerna. Det finns en tråd här på FL där folk gör så och det funkar tydligen. Inte provat själv dock ...

• Lindis1974

Liten Leonie. Vet inte varför svampmedicin skulle göra skada. Har man verkligen svamp så är det super och det gör ofta inte över
    Svamp kliar ju hemskt så att vänta på att det skall gå över går ofta inte
    . Men en del kanske missbrukar det och använder det för minsta lilla kli. Då kanske det inte är så bra.

• Lindis1974

Knasten: nä ingen fara med brun flytning. Nidis är det nog försent för. Men jag har ständigt bruna flytningar och är grav i v 25 :)

• Lindis1974
    splink skrev 2012-01-16 17:01:38 följande:
    Ni som tagit digitala gravtest, på vilken dag visade det 3+ för er? 
    Jag är i v.4+6 och plussade med 1-2 veckor på digitala på bim-4 och 2-3 veckor för ungefär en vecka sen. Vill absolut att det ska visa 3+ men hur länge ska jag behöva vänta för att vara "säker" på att något är fel om det inte visar 3+? 
    Det borde visa 3 nu om det visade 2-3 för en vecka sedan. Beror lite på när befruktning skett. Du kan ju ligga precis i skarven innan det slår om.
  • Lindis1974

Jag har haft utomkveds. Dels så plussade jag och sen var smärtan grym. Jag svimmade av smärta.
    Har du plussat? När ska skulle du ha mens?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester