• sassa87

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-02 11:10:42 följande:
    Edd och sassa.. jag ser en skugga på båda era.. men är vääääldigt osäker på om det skulle kunna klassas som positivt, jag skulle avvakta och invänta ett betydligt tydligare innan jag ropade HURRA
    hur gör ni när ni mixtrar med testen?
  • sassa87

jag har ett cb från igår i galleriet och där är det också streck. man blir ju galen på detta testande hihii

• sassa87

snälla någon som förstår detta. tog test för ett par dagar sedan . det var ett cb. strecket var lite smalt men syntes. sedan fick jag en liten blödning precis vid mens så då trodde jag det var ett spöktreck. blödningen var knappt ett dygn. nu idag har jag mått så illa. var och skulle handla. då står en karl och andas mig i nacken oi kö och han stank så mycke alkohol. brukar aldrig reagera på det annars. tänkte inte mer på det åkte hem och skulle städa. kunde inte städa med wim blev så illa mående. så då tog jag ett nytt test och jag tycker det är ett streck där. men det är väll inbildning. så jag lägger in det till era ögon. för ni verkar ha röntgensyn här hihihi.

kanske är skendräktig. hur gör ni när ni förbättrar bilden. jag kan inte det  kram sassa87
  • sassa87
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 13:04:11 följande:
    sassa ... om strecket är smalt.. så är det nog tyvärr ett spökstreck, båda strecken ska var lika tjocka som kontrollstrecket för att det ska vara positivt. CB är skittester på det viset för det kan bli hur tydliga plus som helst men det korsande strecket är smalt och då är det inte positivt

Jag redigerar i det program jag öppnar bilderna i, finns lite olika i min dator men det är alla gratisprogram som hängde med datorn, så får man leta i menyn efter redigera eller fix, och så ändrar man lite inställningar.

Men man måste ha i bakhuvudet att man faktiskt kan redigera fram streck som inte finns där på riktigt så det går inte att lita på ett redigerat test helt o hållet
    nej det jag gjorde för ett par dagar sedan var smalt. detta är bredare. fast det kanske inte syns på bilden.

• sassa87

detta kom efter bara ett par minuter. blir inte klok på dessa tester. 
    har beställt från testlagret så jag får sticker imorgon i brevlådan. då får man se för dom verkar bättre än cb. 

• sassa87
    Kaosmamma skrev 2011-12-08 13:13:44 följande:
    Sassa: gjorde också en variant, såg att jag inte var först dock ;) läggger upp ändå när jag ändå hade den här.. men ser brett och fint ut fast det är svagt.. men ser lovande ut minsann!

tack. men jag fick ju en liten blödning vid menstiden. så det kanske var ett missfall. men jag får väll fortsätta ta imorgon eller lördag när mina tester kommer.
  • sassa87
    Kaosmamma skrev 2011-12-08 13:22:58 följande:
    jaha, har inte sett det tyvärr... såg bara detta från nu... jag fick så en i juli... ett tidigt mf, och då var det liknande fast det sista var starkare än detta, sen fick jag svaga plus i två dagar efter när jag blödde. Sen testade jag inte mer. Blev dock gravid snabbt efter, nästa äl. Så nu sitter jag här och är halft gången... mitt fjärde barn och CB har alltid funkat för mig trots att jag vet att vissa får spökisar men det uppstår på andra märken också. blöder du något nu?
    nej jag blödde bara 1 dygn ungefär men inte mycket. hade inte så ont heller. brukar blöda 3-4 dagar så konstigt är det. jag har lite molningar i vänstra sidan. tänkte först på utomkveds. men sedan har jag ont i höger också. så jag vet inte.
  • sassa87
    Knasten83 skrev 2011-12-08 13:27:57 följande:
    Sassa: jag tror du e gravid! Inte ovanligtmed blödning tidigt i grav!! Lycka till och berätta hur det går!!! :)
    ja det är självkSkrattandelart att jag gör
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester