Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
På dom här då?
Tid efter befruktning -
Hcg halt
Så kan det vara, jag har mycket hormoner har läkaren sagt. Men så slutade jag använda de med 10 i känslighet för ett bra tag sedan, kändes helt värdelösa och nu vet jag ju varför.
Hur är det egentligen, jag använder mig av testlagret stickor och får svaga plus som är svåra att tyda färgen på men de syns vid genomlysning, vad tror ni?
Och så en fråga till, är det vanligt att man får smala ljusrosa streck där teststrecket är? Jag har fått det nu på morgonen, jag använder mig av testlagret. Vet att det skall vara brett för att vara giltigt så jag ser det som negativt, men varför ett smalt rosa streck för?
Jaha, nu har jag hittat mobilen och därmed kunnat ta en bild men är ännu mer fundersam nu när testet har torkat. Nu har strecket flyttat sig ut mot vänster, där det absolut INTE skall vara. Jag har enbart hört gott om Testlagrets gravtester, att de aldrig visar fel, man får aldrig spökstreck och så vidare men nu börjar jag undra. Det streck ni ser till vänster, precis efter uppsugningsdelen satt tidigare där teststrecket skall sitta, fast det var lika smalt då så jag vet ju att det är ogilitigt men ändå, så jäkla frustrerande!