• sofie1990

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

togs nu ikväll  någon som ser något? ser tydligt här hemma gjorde ett från testlagret imorse syns ett jätte svagt på det också hm:/
  • sofie1990
    Anna1992 skrev 2014-01-17 21:15:01 följande:
    Ser något svagt , men svårt att se när de är taget så långt ifrån :/

Jo det blir bara suddigt om jag tar närmare :( Men ska ta ett clearblue plus imorgon bitti hoppas hoppas :D
  • sofie1990

morgonens test sambon ser klart och tydligt ett plus och det kom efter bara 2 min :)
    fattar inte varför det syns så dåligt på mobilen hm men men jag är nog gravid flickor kan knappt fatta det själv

• sofie1990
    SaandraR skrev 2014-01-18 10:18:14 följande:
    Ungefär så såg mitt första plus med cb ut i somras så jag skulle nog lita på det:) men ta ett digitalt imorgon?

Jo har ett digital hemma ska ta det imorgon bitti :)
  • sofie1990
    assiicamill skrev 2014-01-18 10:08:20 följande:
    Jag skulle inte lita på de där... Ta ett till

Jag har också fått spök med clearblue förut men det som var skillnad denna gången var att plusset kom efter bara 2 min och när jag fått spök har plusset kommit efter utsatt tid så jag hoppas hoppas det stämmer nu att det är ett riktigt pluss :D
  • sofie1990

Jag har lagt upp en bild i mitt galleri ligger i mappen 20/1 Vill ni kolla på det fick gravid 1-2 i lördags så vet att jag är gravid men undrar borde inte detta gravtestet vara starkare? Tacksam för svar :)

• sofie1990
    Firran skrev 2014-01-20 18:15:00 följande:
    Du ser ju mina test här över.. De är tagna den här veckan allihop.. Och jag är vecka 8.. Ett plus ska alltid vara ett plus

Okej ja jag får lita på att allt är som det ska nu ska jag bara slappna av och glädjas istället :) Grattis till dig också :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester