• sofie1990

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej hej ngn som ser ngt:) jag ser tydligare i verkligheten tacksam för svar
  • sofie1990

hej flickor:D
    gjorde ett clearblue digital nu på morgonen det var inte gravid:(

jag har haft problem med min menstruation i mer än ett år pga att jag slutatde med cerazette
    har ätit en provera kur för att försöka kicka igång mensen igen den har funkat nu har jag mens varannan
    månad ungefär så jag vet inte exakt vilken som är min bim dag faktiskt:(

• sofie1990
    skumbanan skrev 2012-04-22 16:51:57 följande:
    Slemtorsk: ja, det står på schemat ;) har tagit rosenrot och apriforce denna månad. Äl verkar komma en vecka tidigare. Brukar ha längre cykler annars. Spännande :)
    hej skumbanan har bara en fråga angående rosenrot`? funkar det verkligen? jag har pco så tänkte om rosenrot kunde funka att få ägglossning? :)
  • sofie1990
    anyminutenow skrev 2014-01-15 11:28:58 följande:
    Din ser ut lite som min. Jag ser NÅT :o

Va det mitt test du mena :O har du fått såhär å sedan starkare? :)
  • sofie1990
    anyminutenow skrev 2014-01-15 11:41:17 följande:
    Ja jag mena ditt. Ja, förra gången jag va gravid såg mitt första test ut såhär www.familjeliv.se/hem/anyminutenow/gallery/ph... , vilket jag tycker ser ut som testet nu :o

Okej :) hoppas det blir starkare nu bara borde bli starkare om 2dagar annars är det nog spök man vill ju att strecket ska synas tydligt rosa!! :( Har beställt rfsu testa tidigt dr borde ju visa plus nu tänkte ta det imorgon :)
  • sofie1990

hejsan alla dagens test ser tydligt ett streck i verkligheten men det vill som int riktigt fastna på bild men tänkte jag lägger in de iallafall bim på sön-mån

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester