slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-21 09:17:56 följande:
Fashionista.. vad är det för tester??? Har aldrig sett den varianten eller är den "kapad"?? *bara ren nyfikenhet*
Tycker mig iaf se en skugga där nu....
Haha det är faktiskt från testlagrets. BM och läkare använder sig tydligen av samma test fick jag höra. Tänkte testa något annat än deras stickor. Man doppar 3 droppar med en pipett och väntar 5-10min. Jäkligt smart!
slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-21 09:23:50 följande:
jag har bara sett stickorna från testlagret och dem har jag inte varit nöjd med... fått spökplus lite för många gånger.. men det verkar jag ju få med alla tester
Nu har jag inte varit hos Bm på många många år *S* men då använde de RFSU.. låter vettigt att gå ifrån dem då jag har förstått att de kräver extremt hög hormonhalt...
Joo dem kräver väl 25 tror jag? Nästa gång tänker jag beställa från babytime om detta visar sig vara spökstreck för har hört att deras mäter redan på 10:)
Grattis!! Ser absolut ett extra streck. Hur är du från ÄL/BIM? Lite nyfiken för mitt test jag tog imorse liknar väldigt mkt stickan du la upp tidigare..
Är 14 dagar efter ÄL och 2 dagar till mens . Ska ha mens på fredag! Hoppas såå inneeerligt att vi får plus! Vi skrev kontrakt på ett hus idag så bebis är väldigt välkommen
slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 13:17:03 följande:
Det ska väl vara ett plus på CB? Och det ser jag inget.. dessutom är ju CB fantastiska på sina spökstreck.. jag skulle väntat någon dag och ta ett annat sorts test. Ett uppbrutet test kan dessutom ha utsmetad f'ärg på sig, inget jag skulle litat på
Jo men du ser ju det lodrätta strecket som är genomskinligt, det är de strecket som alltid är där. sen sitter ett på andra längan oxå som är blått!
hm tror slemmis menade faschonistas test det är ett clear blue där ska det vara ett plus inte bara ett streck
När man bryter upp det "försvinner" det lodrätta strecket som ALLTID finns på CB och blir genomskinligt, sen ser man klart ett blått streck på andra tvären.