• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lisa81molander
    Jacqueline skrev 2018-02-19 09:01:22 följande:

Ser tyvärr inget (kollar via mobil)

Ser heller inget tyvärr kollar oxå med mobil
  • Lisa81molander
    Bajkal skrev 2018-02-19 11:32:27 följande:

Hejsan.

Jag tog ett Loyds testa tidigt i går morse. Det är torkat på bilden men teststrecket syntes bra redan från början, plockade isär det först efter att det torkat. Båda strecken är lila.

Nu tog jag ett PE men ser ingenting.

Min äl är oregelbunden pga pcos. Det här var inget aktivt försök att bli gravid heller. Var rätt säker på att jag inte hade äl. Inte haft på länge.

Fick en riktigt skum känsla och hade ett loyds hemma. Trots att det bar gått 8-9 dagar sen sex. Vet dock att ägget kan fästa tidigt om spermierna kommer lite ?sent?.

Tempen var uppe på 37 igår (men den borde snarare vara 36.4 när det inte är ÄL, och det BORDE vara lutealfas nu, inte fertil om jag skulle följa en normal cykel.

Idag är den 36.5

Då lär det inte vara en grav? Eller så har den redan avslutats? :-/

Dippar tempen i en tidig grav? Kan testen svaja?

Väntar några dagar o kollar igen givetvis.

Hej, när man öppnar dom så finns alltid ett streck där vid perforeringen, det andra strecket ska va närmre det andra.

Håller timmar och tår att det blir plus snart för dig
  • Lisa81molander
    frestelsen skrev 2018-02-19 12:48:40 följande:

Det där skulle jag tolka som negativt.

Vissa test kan ge en mörk skugga eller ett så kallat spökstreck.

Är en av alla som blivit sååå glad över dessa spökstreck

Väldigt lurigt
  • Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 13:58:18 följande:

Ser heller inget tyvärr kollar oxå med mobil

Blev fel där i mitt citat, det skulle till hon med cb testet gianna ,
  • Mittiprick
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 13:57:09 följande:

Hjälp tog cb early en timme + är testet fortf blått i ena rutan ,, har gjort allt enligt instruktioner, dock lite tidigt att testa äl 13/2,

Nån som vet?

Alldeles för tidigt att testa ja. Och det ser ut som att du fått för mycket urin på stickan. Då blir det sånna släpningar.
    Tells it the way it is.
  • Lisa81molander
    Mittiprick skrev 2018-02-19 14:53:19 följande:

Alldeles för tidigt att testa ja. Och det ser ut som att du fått för mycket urin på stickan. Då blir det sånna släpningar.

Tack för hjälpen

Aldrig varit med om detta innan så var tvungen stt kolla med er här inne, har som sagt 6 barn sen innan så jag vet hur d kan bli, men aldrig har jag vart med om att blå färg kvarstår, även nu 2 Tim senare
  • Lisa81molander
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 14:58:39 följande:

Tack för hjälpen

Aldrig varit med om detta innan så var tvungen stt kolla med er här inne, har som sagt 6 barn sen innan så jag vet hur d kan bli, men aldrig har jag vart med om att blå färg kvarstår, även nu 2 Tim senare

• ensamärstark
    Lisa81molander skrev 2018-02-19 15:03:57 följande:

2 Tim senare

Och detta kvarstår?

Det är ett klart färgrester. Negativt test tyvärr
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester