Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Längtar på ett vänster ?
Längtar på ett vänster ?
Läste just en annan tråd där folk använder ÄL och gravtstickor från bland annat testlagrets. Dem delade på testerna med ett rakblad och fick på det viset ännu fler testet. Tydligen ska testen fungerar hur bra som helst. Inte testat själv men tänkte bara tala om det. Kanske någon annan varit före ? :)
Linda: vad menar du med kraftigare ÄL? Har du inte ÄL varje månad ?
Nellie. Jag hade hormoner kvar i 7 veckor efter mitt test. Testade då en gång negativt oxå.
Om testen nu blir starkare så är kan du nog vara säker på att är gravid igen.
Jag fick rekommendationen att inte bli gravid på 2 månader efter mitt x. Vilket iof inte var något problem. Hade ingen sexlust direkt för jag blödde länge och hade ärr.
Det jag som skrev det om testerna. Det finns en tråd här på FL där folk gör så och det funkar tydligen. Inte provat själv dock ...
Liten Leonie. Vet inte varför svampmedicin skulle göra skada. Har man verkligen svamp så är det super och det gör ofta inte över
Svamp kliar ju hemskt så att vänta på att det skall gå över går ofta inte
. Men en del kanske missbrukar det och använder det för minsta lilla kli. Då kanske det inte är så bra.
Knasten: nä ingen fara med brun flytning. Nidis är det nog försent för. Men jag har ständigt bruna flytningar och är grav i v 25 :)
Jag har haft utomkveds. Dels så plussade jag och sen var smärtan grym. Jag svimmade av smärta.
Har du plussat? När ska skulle du ha mens?
Din tapp????