• Lindis1974

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trist Slemtorsk att det inte tog sig
    Men väntan låter himla mysko. Ni är ju redan inne på IVF. Det är ju den kön som är kan vara lite lång. Men vårdgarantin säger 3 månader annars får man hjälp i annat landsting.
    Sen när man väl är inne så går allt fortare. Akademiska ha oxå sparkrav men när vi misslyckades så fick vi försöka igen direkt.
    Till April är det 4 månader. Är det verkligen korrekt ? Kan ni ont ha gått fel information. Vårgarantin har ju även då trätt i kraft.

• Lindis1974

Slemtorsk: ja ibland är det bra med en paus. Vi gjorde paus från maj till augusti. Sen blev jag gravid. Jag kände det var skönt att inte stressa fram något.
    Hoppas så att ni lyckas nästa gång eller på hemma försök :)

• Lindis1974
    Lövet22 skrev 2011-12-16 15:36:18 följande:
    Jag tror kotte1 är tillbaka, håll ögonen öppna
    Åh berätta.. vart??
    :) Kyss
  • Lindis1974

Åh vad mysigt det låter Slemmis.
    Hur ska ni göra när ni överraskar?
    Gifta er hemma eller dra med folk någon stans?
    Låter så spännande :)

• Lindis1974

Åh de låter underbart.
    Skulle vara så kul att se gästernas miner :)

• Lindis1974

Ser ingenting tyvärr Carmat. Vilken dag
    Är du på?

• Lindis1974

Jag förstår inte hur ni kan se något. Jag ser inte äns en skugga. Är jag blind ?

• Lindis1974

Jag ser inte på det mixade heller och så kan man ju inte inte lita på ett test som man mixat med eller hur ? ;)

• Lindis1974

Jo fast hittills ha jag inte sett ett enda redigerat test som sedan verkligen varit positivt. De gånger det har skett har strecken varit full synliga utan redigering.

Jag menar inte att Carmat inte är gravid men just nu så ser jag verkligen ingenting. Inte på det redigerade eller på det vanliga. Bättre att vara ärlig tycker jag i alla fall :)

• Lindis1974

Visst kan man ana ett streck på vissa
    Bilder men de strecken är ju ofta vita eller gråa . Streck som uppkommer där det positiva strecket ska ha varit.
    Det strecket kommer jag aldrig tolka som ett positivt streck. Även om det dyker upp ett positivt senare så är fortfarande det tester med via gråa streck negativt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester