Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
förlåt men är det någon som haft 40dagar sen mens fast ej gravid, kan det bero på stress?
förlåt men är det någon som haft 40dagar sen mens fast ej gravid, kan det bero på stress?
hm jag tror det, jag vet låter konstigt men jag brukar sällan märka att jag har det men skulle ha äl den 20!
tokfrans, hm jag mår ju inte dåligt och har ej ont, hm kan nog vara stress då min pappa just har blivit friskförklarad efter ett år av leukemi. tack för att du svarade! jag har ej lärt mej tolka min kropp=)
hm svårt att se på era test, men är det så grattis
liten fråga bara, har nån haft 55dagar sen mens utan gravid?
oj missmf! det hm lustiga är att jag har haft ÄL och allt sk jäkliga innan mens men ej fått den!
förlåt misskaos, vad menar du nu, jag frågade ju om man kunde ha 55dagar sen mens utan vara gravid då jag ej haft sex, men jag har och haft ÄL
hej skulle bara säga att idag ska jag till kvinnokliniken och kolla upp varför jag har ÄL men ingen mens, har ej haft det sedan 13augusti, nervös!
ps är ej gravid
har varit iväg till kvinnokliniken då mensen är 60dagar sen, var där i torsdags, han sa att det ser fint ut och han såg att mensen var på väg, dock kunde han ej säga om en timme eller flera dagar.