• Marie-anne

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

om du menar mej sockerbrallan, så var jag så uppspelt när jag testat att när jag kom på att jag skulle tagit kort, var det försent alltså strecket syntes knappt, och oavsett om ingen tror mej så såg mamma det och då var det starkt, sedan sparade jag det ett tag men efter jag varit på KK och BM slängde jag dom=/

• Marie-anne

förlåt då alla som jag engagerar mej i! jag har det problemet att jag vill folk så väl, även dom jag ej känner och jag menar absolut inget elakt med det jag gör, men vet att jag kan uppfattas som både elak naiv konstig mm, jag vet !!! mycket OT, men jag tycker jag lärt "känna " er här och jag vill ju så gärna stötta och vara ms good, men tyvärr blir jag missförstådd och det kan jag inte göra så mycket åt, men försök förstå att jag bara vill väl=) och att jag håller tummar och tår till ALLA! här, från slemmis till ja alla, att ni får era önskade barn snartHjärta ha en bra dag och kväll kram!

• Marie-anne

hej knasten! hur har det gått för dej?
    och ni andra, hoppas och håller tummar och tår=)
    själv står det still=(

• Marie-anne

litenemma, klart att du ej kan sova=) efter ett sånt positivt streck känns allt overkligt, tro mej jag vet=) vilken vecka är du i?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester