• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Augusti1985: prova att ta bort plastbiten som sitter för så brukar det bli lättare att se med dem :)

• HelenFr
    Augusti1985 skrev 2012-06-07 18:54:17 följande:
    Här är dom utan hylsan :)

Ser negativt ut i verkligheten :(

Ser inget jag heller, men när jag plussade nu med ett likadant så var det väldigt svagt och svårt att få med på bild, så vänta nån dag och se om det ökar...
  • HelenFr
    Stella 78 skrev 2012-06-08 09:42:47 följande:
    Jäkla autokorrigering på telefonen... Blev många fel! Hoppas det blev någorlunda begripligt ändå...

Ja testlagrets är de jag alltid fått tydligast tidigt på.

Jag testade med både testlagrets, apotekets och CB nu samma dag och de som var svagast var definitivt testlagrets... Men det är säkert olika från person...
  • HelenFr
    kanske 4a skrev 2012-06-08 12:12:58 följande:

Så här ser de ut. Och Doc Morris från igår har blivit så här tydligt.

Jag ser ju verkligen streck på alla... Du tror inte bara det är det digitala som är lite knäppt... Känns ju märkligt att få positivt på så många andra och så bara det digitala negativt... Jag tror... :)
  • HelenFr
    FrökenIda skrev 2012-06-08 15:12:45 följande:
    Hej!

Lovade att uppdatera för er jag prata med häromdan ang våra test. Jag kontaktade barnmorska och det visade sig att vi fått mf :/

Vi har beställt ett stort lager med ägglossningtest så vi kör vidare och hoppas på tur vid nästa ägglossning !
    Kul för er som plussat! stort grattis =) 
    Vad tråkigt :( Hoppas att det tar sig snabbt igen... {#emotions_dlg.flower}
  • HelenFr
    kanske 4a skrev 2012-06-08 12:13:48 följande:

Uppbrutet digital

Provade och bryta upp mitt och det ser ju likadant ut som ditt... Bara aningen starkare... Tror bara du behöver vänta en dag eller två... :)
  • HelenFr
    un poco skrev 2012-06-08 21:35:49 följande:
    Nä, där rök cb testet, Jag inser att jag inte komma hinna testa imorn, jobbar hela helgen.
    Har hållt mig i 1 timma kanske när jag tog testet.

Ser ni nåt? Eller håller jag på att bli knäpp? Är strecket för smalt? bilderna är tagna inom tiden

Un Poco: Jag tycker att det ser lovande ut, det är ju lika brett och man ser det ju utan den trixade, men CB kan ju vara knäppa... Håller tummarna... :)
  • HelenFr
    Jess86 skrev 2012-06-08 23:34:11 följande:
    Plussade i påsk och idag ser vår alien ut så här Hjärta Vecka 13.

Underbart Hjärta
  • HelenFr
    kanske 4a skrev 2012-06-09 16:58:58 följande:
    Dagens test

Det där är ju tydligare än jag fick på mitt streck på testlagrets när jag var på BIM-1...

Jag vågar mig också på ett GRATTIS!!! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester