• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

en kompis som vill ha hjälp som inte vågar gå med här... Hon tycker sig se ett supersvagt irl men jag vet inte jag...

• HelenFr
    miapia43 skrev 2012-04-17 11:51:49 följande:
    någon som ser på mina på inlägg 43251

Jag ser också svagt... håller tummarna!
  • HelenFr
    sweasmamma skrev 2012-04-20 09:45:59 följande:
    jaså .. ja alltså ammar man så har man ju ingen ägglossning eller mens! Obestämd  men så är det kanske inte på alla , jag vet inte =)

Du kan visst ha ägglossning och mens medan du ammar... Jag hade det... Det ena utesluter inte det andra...
  • HelenFr
    Marras skrev 2012-04-26 23:24:37 följande:
    Nu ligger jag här.. Har druckit ett glas vin, ok 2 blev det... Fasen dåligt samvete då jag ärligt tror jag är gravid.. Hur dum får man vara?

Det lär inte spela någon roll över huvudtaget, eftersom själva embryot är självförsörjande till ungefär v 6... Finns ju många som inte ens vet att de är gravida tidigare...
  • HelenFr
    starbaby: Tycker också att det ser helt äkta ut... :)

Alex: Jag ser absolut ett streck...  Tycker det är tydligt, men jag kanske börja se streck istället för spöken... 
  • HelenFr

Grattis till alla er som plussat nu, men ett extra stort grattis till dig Slemtorsk, det var verkligen på tiden, hoppas att allt går bra de närmsta 9 månaderna. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester