-
Nej men gud nej.. du har ju dessutom fått flera positiva test! Nu ska våra frön bli bebisar!!!! =)Together90 skrev 2012-01-03 21:04:39 följande:Jaaa för annars skulle det inte visa positivt alls om jag inte var det eller hur ?
-
Skratt! Jag blir helt fnittrig här... hi hi!!!!
Jag tog första testet på BIM-3. Jag har testat så otroooligt många negativa test före BIM tidigare och blir så fruktansvärt ledsen och nedslagen varje gång.. Så jag lovade mig själv att inte testa innan bim denna gång men jag kunde inte hålla mig till slut..
Är lite förvånad själv att testen är så starka... Jag är ju ALLTID här inne och vänder och vrider på precis alla aaaaningar till streck och förväntade mig att behöva lupp för att se något... =) -
Njae.. jag tror mer jag ser det som att ett plus är ett plus.. faktiskt! Antingen finns ett frö eller inte.. typ.. Men tack! =)Together90 skrev 2012-01-03 21:30:17 följande:
haha menade STARKAtest vårdar gott..haha
-
Ha ha ha!!!! Nu blev jag skitnervös!!!! Tack tack tack! Och sprider lite stoft tillbaka! =)Den lilla M skrev 2012-01-03 21:36:40 följande:Mikaela80: du kanske väntar tvillingar med den där styrkan på testen !! Återigen grattis!!
-
Tack så mycket! Jag förstår dig verkligen.. hellre att man får mens än ingenting alls.. Bisolvon ska ha hjälpt många har jag hört! Stort lycka till! =)Jennie83 skrev 2012-01-03 21:44:29 följande:GRATTIS Mikaela80!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Här blir de o ta nya tag o sattsa på en oktober bebis, e rätt säker på de e tanten som kommit, o de gör ingenting huvudsaken att man vet vad som händer, o att tant eländet kom tillbaka nu när de inte blev nå plus. så nu blir de ältest, bisolvon och sen en massa testande =) hihihi -
slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-04 06:18:12 följande:Dagens test.... tycker mig skymta något, en skugga...kanske..eller inte... på en av bilderna men näää det är väl inget där.. BIM???? troligtvis -6
Jag kan nog aaana en skugga på den översta.. -
Förstis: Jag ser absolut streck men jag ser inte om det är grått eller rosa.. lite små bilder för en halvblind höna som jag..=)
-
Tack tack tack för alla grattis!
-
Knasten: Många testar ju svagare på morgon och kväll på just äl-test. Man ska väl helst testa mellan 12-16 för bästa utslag har jag hört.. kanske bara det som hänt...?
-
splink skrev 2012-01-04 10:50:52 följande:Ja och jag har haft 6 stycken och är så orolig att få ett till så jag håller på att implodera. Om jag fick veta via blodprov att allt var bra så skulle jag kunna ta det lugnt.
Åh fy vad hemskt! Jag förstår din oro.. Om man haft så många mf brukar dom faktiskt hjälpa till med både blodprover och tidigt vul (6+) för att stilla oron... i alla fall i Sthlm..