• FrökenE1985

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2017-02-17 09:37:40 följande:

Hur inbillningssjuk får man bli? Jag tog ett Predictor Early imorse på äl+7 så alldeles för tidigt att ens se något.. testmissbrukare som man är kliade det för mkt i fingrarna. Med de andra barnen har jag plussat tydligt på äl+9 med vanliga som mäter 25 så därför tänkte jag pröva idag med PE som mäter 10.. dock hade jag varit å kissat innan så bara hållit Mig 1,5 h.. såg helt blankt ut.. men nu när jag kollade på bilden jag tog på det PE imorse, inbillar jag mig att något svagt svagt syns på bilden, men det gör det väl inte!?

Det är nog inte inbillning. Tycker mih också ana något mycket svagt rosa litet extra streck. Håller tummarna!
  • FrökenE1985
    Skrutt 83 skrev 2017-02-17 09:52:09 följande:

Är det sant?!? Gör du det?! Åh tusen tack, vore verkligen en dröm om det stämde :)

Japp! Kollade igen just in case. Och nått svagt är det!
  • FrökenE1985
    Skrutt 83 skrev 2017-02-17 21:28:28 följande:

Så kom hemleveransen från apotea precis, knark för en testmissbrukare:

Hahaha... känner igen mig. Köpte ett stooooet storpack från testlagret för ett tag sen. Ändå köper jag andra märken också för att säkerställa om man verkligen ser något eller inte.
  • FrökenE1985
    jhk88 skrev 2017-02-21 12:20:02 följande:

Var för snabb med andra ord att ta bilden... Har inga andra bilder än den på bilden :/

Om du har många test så borde du ta i eftermiddag/kväll. Det gånger jag fått mina svaga plus har det synts bäst då och inte på morgonen.
  • FrökenE1985

[quote=77434541][quote-nick]DrömmarEmma skrev 2017-02-21 19:06:49 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser. Tycker det är ganska tydligt dessutom. Har säkerligen blivit starkare om någon dag.

• FrökenE1985
    DrömmarEmma skrev 2017-02-21 20:02:24 följande:

Åå hoppa verkligen på detta nu! Min sambo köpte ett digitalt igår som jag skulle testa med idag, var bara det att det gick inte starta den.. så var lite surt! Men ska absolut testa med digitalt! Ja jag har köpt mina test från graviditestskollen!:)

Startade den inte när du doppade testet? Fy vad surt. Reklamera det i så fall.
  • FrökenE1985
    DrömmarEmma skrev 2017-02-21 20:57:55 följande:

Var någon där man skulle trycka på "on" knappen så det kommer ett timglas men hände ingenting :( så surt när man vill veta

Okej, men funkade det inte så tycker jag du ska reklamera det iaf.
  • FrökenE1985
    emmsenj skrev 2017-02-22 07:41:49 följande:

Vad säger ni om detta? Idag är ÄL+14, BIM+5 men jag har haft mens! Har kort lutealfas men tagit progesteronkräm denna gång, slutade på BIM men min basaltemperatur är fortfarande hög. Så vet varken ut eller in..

Jag ser något. Men har du kort lutealfas ska du smörja till äl+14 och vid plus ska du fortsätta. Ta ett nytt test om någon dag eller två. Är det starkare så skulle iaf jag fortsätta med krämen. Håller tummarna!
  • FrökenE1985
    emmsenj skrev 2017-02-22 08:15:21 följande:

Tack, ja det syns mer i verkligheten än på bild också! Jo, men man ska ju sluta vid mens så det gjorde jag, men ska testa imorgon också och se om pluset blivit starkare och i så fall börjar jag då igen. Nu har jag käkat rosenrot också sen CD1 för att förkorta follikulärfasen men nog bäst att göra ett uppehåll med den tills jag vet säkert..

Men har man kort lutealfas och bara smörjer till bim så försvinner ju tanken med att förlänga lutealfasen. Men man gör som man vill.

Är det starkare irl så är det nog en graviditet där. Önskar dig all lycka i fortsättningen!
  • FrökenE1985
    emmsenj skrev 2017-02-22 09:58:46 följande:

Skrev fel, menade inte BIM, utan mens, alltså jag slutade när jag fick mensen. För då är ju lutealfasen slut? Och tänker att det kan strula till det med cykeln nu om jag börjar smörja igen innan jag vet? Svårt..

Tack, jag hoppas det visar starkare imorgon men i och med att jag haft mens så är det ju lite konstigt..

Förhoppningsvis var det en nidis och inte mensen.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester