Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hur går det? Blivit nått plus?:)
Hur går det? Blivit nått plus?:)
Men va trist! Finns inget att ta mot de?
Hmf va trist att de inte tror dig..
Hej!
Jag ammar och har ej fått tillbaka mensen men har nu haft lite ont i nedre magen sen igår och tog detta test... Vad tror ni? Är det positivt och hur tusan är det då möjligt...?
Kan någon säga att det här är negativt så jag slutar stirra på bilden?! Jag är väldigt tidig ute att testa. Nästan vet att jag inte är gravid men ni vet hur man blir, känner dock av lite symtom men det kan va hjärnan som spelar spratt. Jag ser en skugga men det är säkert jag som stirrat för länge. Haha! Ska självklart testa igen men det är lite kul det här med att testa och analysera =)
Hej alla! Har försökt googla lite och även kikat i denna tråden, dock inte alla 1800+ sidor såklart:) verkar ju finnas många testexperter här så jag vill gärna att någon kommenterar mitt test.. hur bedömer ni det? På förpackningen finns ju en bild med tydligt starkt streck och undrar om jag uppnår det någon gång haha. Testade med clearblue i fredags och fick då 1-2 v, är detta i linje med det?
Typiskt :( Syns ju inte alls här. Men irl.
Här är en jämförelse bild, den översta är utan blixt och den till höger är med blixt, den till vänster är från förra månadens spök det är filter på den bilden.
Ser man någon skillnad från förra månaden tycker du?
Här är en med negativt filter med (leker alltid lite med bilderna för skojs skull, gör så med alla bilder )
Ser ni strecket som jag ser?
Rfsu och gravidkollen test på äl+ 11
Inte på denna heller?
Är så frustrerande när man själv ser allt så tydligt men ingen annan ser haha.