• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    LillaPluppen skrev 2011-10-06 20:46:33 följande:
    Fick hem ett buzzadorpaket dag med OBH nordica wellness där det bland annat finns en massagedyna (en sån elektrisk man sätter på en stol som masserar ryggen)

jag som älskar massage kopplade genast i den och njöt ett bra tag av att bli knådad på nedre delen av ryggen. Va tror ni händer medans jag får massage? Jo tant röd kommer på besök!

Det släppte väl en massa spänningar i mellangärdet när man satt där så då satte mensen igång!

Trist men ändå skönt!
    trist.. men va tusan är ett buzzadorpaket?? ett sånt vill jag också ha

Men det är väl bra att det kom i gång så slipper du fundera mer.. bara på det igen nästa ägglossning  :-P
  • Knasten83
    LillaPluppen skrev 2011-10-06 20:46:33 följande:
    Fick hem ett buzzadorpaket dag med OBH nordica wellness där det bland annat finns en massagedyna (en sån elektrisk man sätter på en stol som masserar ryggen)

jag som älskar massage kopplade genast i den och njöt ett bra tag av att bli knådad på nedre delen av ryggen. Va tror ni händer medans jag får massage? Jo tant röd kommer på besök!

Det släppte väl en massa spänningar i mellangärdet när man satt där så då satte mensen igång!

Trist men ändå skönt!
    tråkigt... men skönt att mensen kom iaf. Då vet man iaf!! Jobbigt när det varken e mens eller plus...
  • EmmaW84

Tack för era fina svar... Jag åkte på en rejäl maginfluensa i lördags och undrar om det kan vara så att det påverkat..? Jag blev helt färdig av den, har inte varit så sjuk på år och dar. Kanske tog för hårt på kroppen när den behövde din energi till annat 

• slemtorsk i din bralla

BIM -9 i dag.. och jaaaa jag testade i morse... bilder på g sen så fort jag hinner ladda upp dem (vilket troligtvis är så fort jag hittar sladden i min väska...)... men njae.. inte ser jag nåt..

• Soffiie

här är en hel vecka kvar tills äl sen denna jäklar väntan på få testa me gravtest.. ska ladda upp med lite olika tester inför testperioden tänkte jag hehe.. roligt me bilder lite snålt med det tycker jag..

• slemtorsk i din bralla

nu kommer det bilder.. men jäklarns vad underliga de blev.. de blev ju liksom randiga.... det som inte är randigt är det taget med blixt och dem brukar inte bli bra annars.. vette katten vad som hänt med kameran.. men min mobil är ju så kass den kan bli så det kanske är förklaringen...

I vilket fall.. håll till godo.. tre olika bilder.. och JA jag har mixtrat lite med dem för att försöka få bort ränderna... men det lyckades inte så bra, om nån annan vill mixtra med dem så varsågod...

• Soffiie

allvarligt slemmis jag ser streck på det i mitten och det sista..... är det inte så??? eller är det för bildena inte var dem bästa?

• slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2011-10-07 07:51:14 följande:
    allvarligt slemmis jag ser streck på det i mitten och det sista..... är det inte så??? eller är det för bildena inte var dem bästa?
    ööö... jag tyckte mig iofs skymta något på det sista kortet.... där är det ju inga "ofrivilliga ränder" men det syntes inget på testet.. men å andra sidan tog jag det kl 4.30 och vem fan ser nåt då Det är ju ett sånt där extra känsligt som ska känna av så låga halter som 10.. men jag vette katten..... får kolla igen nu när du säger så. Testet ligger ju tyvärr 8 mil från där jag är just nu :-/
  • Peggys

slemtorsk, jag ser också något på det nedersta kortet.. håller tummarna

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester