• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-04-29 12:27:45 följande:
    fast jag ser ju ..svaaagt slemmis
  • Jennie83

Slemtorsk jag ser =) gjorde en lite trixning också ifall du vill se? =) fast ser utan oxå!!!!!

• Jennie83
    pricken89 skrev 2012-04-30 09:09:53 följande:
    Super negativt med testlagret på Bim -2. Kört alltså. Nya tag till 9 onde försöket. Känns så sjukt.
    inte kört ännu,  ej kört förrns mensen kommer!!!
    jag testade ju på bim -2 o de va neg på morgon, tog på kvällen och fick plus.
    så ge ej upp hoppet ännu!!!!
    kram{#emotions_dlg.flower}   
  • Jennie83

Grattis igen slemmis =) så underbart!!!!

Här ha man nu passerat dessa hemska 12 veckor =) är nu i veack 13 =) de har ändå gått rätt fort   

• Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-05-01 22:06:12 följande:
    Swea: åh, "redan" v 12!?!?? Sköönt! :)
    Klart du ska gå dit!! Alla chanser man får att se bebis ska man ta tycker jag. Se till att få en bra bild på bönan så vi får se! :) om du vill visa alltså!?

Jag är på dag 16 nu och inga tecken på äl! Så typiskt att det ska klödda nu när vi ska köra igång med äggstimulerande. Då behöver man mens för att börja.. :(

Håller tummarna för er Knasten!!!!
  • Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-04 10:19:04 följande:
    finns ju inga sånna kliniker här.. inte ens gyn har ultraljud på VC där jag bor...de har en gyn som kommer in en gång i månaden annars blir man remitterad till sjukhuset flera mil bort och dit får man bara akut-tider eller om det finns orsak för sökandet...graviditet räknas INTE dit... ultraljud gör de inte före vecka12 på sjukhusen

Får åka 10 mil till Göteborg om jag ska hitta någon privat som gör det och jag kan inte få mer frånvaro från min praktik som det är nu.
    de va konstigt tycker jag att du inte får kolla med Vul då du  gjort en iv, just som du säger för att kolla så de sitetr rätt osv.

jag fick göra med första barnet då jag hade ätit pergotime  för att fastställa graviditeten (eftersom jag gått under utredning). fick åka 15 mil för o göra det men, ändå.

Är då så glad förreesten att ni fick + på stickan så underbart!!! Grattis ännu engång!!! 
  • Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-04 18:38:00 följande:
    Hej tjejer,

Magkänslan och känningarna var rätt :)

Wieeee =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester