• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag ser typ ut nu som ja e gravid i vecka 18... haha hur ska detta sluta... men tackar o tar emot för de =) lite svårt o dölja dock

• Jennie83
    Visomvill skrev 2012-04-19 20:24:00 följande:
    Hej! Jag skulle behöva lite hjälp från er erfarna :)

Jag har tagit ett tidigt test då jag har haft som lite mensvärk nu i två dagar. Det är ett tidigt test och jag glömde bort att jag tagit det så jag tittade på det först efter två timmar. Jag vet att man inte ska göra det men nu vill jag höra vad ni tror och om någon kan trixa lite. Har någon erfarenhet av streck efter tiden?

STORT GRATTIS =)
  • Jennie83
    Visomvill skrev 2012-04-19 22:36:40 följande:
    åhhh, jag blir så glad nu! Hoppas ni har rätt tjejer !!!

Jag uppdaterar er här såklart med fortsatta test, känner mig som sagt osäker eftersom det var 2 timmar efter tiden. Håll nu alla tummar för mig är ni gulliga Glad 

De va så jag med plussade tittade påt estet efter tiden hade gått ut, och jag e i vecka 11 nu =)
  • Jennie83
    Visomvill skrev 2012-04-19 22:45:18 följande:
    Jag hoppas det är detsamma för mig! Grattis till dig !!

tackar =) när e bim???

• Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-04-20 21:30:16 följande:
    Pricken; mini blev avstängd för hon blev anmäld av nån i tråden. Hennes konto blev avstängt av FL. Det verkar som att hon får komma tillbaka om en vecka. Hon har plussat!!! Så hon är överlycklig!! :) la in hennes bilder i går. Hon ville gärna berätta för er som tänker på henne men nu gick ju inte det så jag berättade istället ;)

Har MINI plussat ??? =) har missat flera dagar här,  *Åååååå va glad jag blir =) så roligt

Längtar tills hon komemr tillbax så man får gratta henne =) 
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-04-20 22:45:02 följande:
    Jennie: japp!! Hon fick "gravid 1-2" igår på digitala!!! :))

Åååå börjar f*n o böla nu haha... så roligt!!! man ha ju följts åt ett tag nu allihop, nu vill jag alla ska få plus =)
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-04-20 23:28:20 följande:
    Jennie: ja, det är skitkul!! :) de har precis köpt större lgt och allt, så perfekt!!

Jag vill me plussa nu!!!!! 6 försöket.. Ingenting jämfört med när vi försökte få dottern så jag är fortfarande hoppfull!!
    Knasten83 skrev 2012-04-20 23:28:41 följande:
    Jennie, du är gravid va!?

Jo jag e ju de =) går in i vecka 12 på måndag =)känns underbart med denna väntan o de gånger som gått snett.

plussade på 5: e 6:e frösöket, blev ju o börja om med allt pga mf, men denna gång verkar de ha gått bra.

Håller även tummarna för dig att ni ska få ert plus snart, som  sagt man har ju hunnit hänga ihop en stund nu =)
    Men jag tror rätt vad de är så vips så har du också snart ett plus på stickan =)
    Kram     
  • Jennie83

Alexander ställde ner ljuset o kontrast. Är något rosa där =)

på tiden el? när va bim???  

• Jennie83

alex alltså jag menade om de va inom tiden, menade inte *på tiden eller* förlåt  skrev så de lät konstigt!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester