• Loouiiisee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-03-17 13:09:56 följande:
    Spännande!!!
  • Loouiiisee

Nej, visst var det inte. Det är så konstigt. Min senaste mens började 8 feb. Har inte fått mens sen dess. Det där äl testet tog jag bara ändå den 8e mars. Idag fick jag någon konstig flytning.

• Loouiiisee
    MissÖland skrev 2012-03-19 17:14:36 följande:
    Loouiiisee: Inte positivt, enligt va jag erfarit
    2barnsmamman89 skrev 2012-03-19 17:20:31 följande:
    inte positivt men snart, inom några dagar gissar jag på =)

Nej, visst var det inte. Det är så konstigt. Min senaste mens började 8 feb. Har inte fått mens sen dess. Det där äl testet tog jag bara ändå den 8e mars. Idag fick jag någon konstig flytning.
  • Loouiiisee
    Knasten83 skrev 2012-04-28 12:54:02 följande:
    Louise: vet inte säkert men tidigast jag hört är dag 9.

Okej. Ja jag hade jättekonstig mens, superkort som varade bara i två dagar nästan.
    Sen nu har jag som äl flytningar. Det har ju inte ens gått en vecka?  
  • Loouiiisee
    bewe skrev 2012-06-16 15:18:56 följande:
    Knasten83s bild:

Jag tycker det ser positivt ut med... :)
  • Loouiiisee

Är det någon som känt av myrkrypningar i början av en gradivitet? Jag hittar bara folk som är längre gångna på internet.

• Loouiiisee
    HelenFr skrev 2012-06-24 14:55:18 följande:
    Louise: ja jag har myrkrypningar redan, sedan v 4 typ och när jag väntade dottern hade jag hela graviditeten (vad jag minns från det så var andra trimestern värst)

Okej. Hade du det innan du testade med? Jag har inte testat ännu men det har kommit mer och mer. Mestadels på kvällen när jag ska sova. Jag är ju väldigt aktiv på dagen så kan ju inte vara något sånt tycker jag. Känner du i hela kroppen eller bara i bena eller vart? Jag känner mest i bena, nästan obehagligt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester