• Loouiiisee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Den lilla M skrev 2012-01-12 16:30:22 följande:
    man burkar se ett plusstreck medans färgen vandrar över men det försvinner om det är negativt när färgen nått kontrollstrecket ungerfär

Okej. Det där plusset blev jättestarkt. Sen försvann det liksom.
    Det kom ju upp streck i kontrollrutan med. 
  • Loouiiisee
    Rainbow brite skrev 2012-01-12 16:41:12 följande:

KAnske fel på testet?
    Inte brukar man ju få ett plus om det inte är ett äkta plus 

Sjuka test. Aldrig mer det där :P
  • Loouiiisee

När ska man börja testa med äl testen? :P
    Blir första gången för mig nu att testa med dom hehe 

• Loouiiisee
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 18:36:07 följande:
    Om du är oregelbunden så starta direkt efter mensen tycker jag, jag har gjort så och tagit 2 test om dagen så man inte missar. Fick utslag dag 12 ist för ca 19-21 så för mig var det kanon bra hjälp.

Okej. Alltså så fort mensen slutar ska jag eller kan jag börja testa? :)
    Blir ju spännande. Hoppas det är till någon hjälp! Beställde förra veckan så borde ju komma snart också. 
  • Loouiiisee
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 18:52:32 följande:
    Ja börja testa dagen efter din mens har slutat. Jag gjorde så att jag tog ett test med morgonurin och sen höll jag mig från att dricka o gå på toa ca 3-4 h innan jag gick hem från jobbet så testade jag direkt då. 

Okej. Tack för hjälpen! :D
  • Loouiiisee
    Soffiie skrev 2012-01-20 08:15:31 följande:
    min mens börjar gå mot sitt slut,, skönt! nästa gång jag har bmi är på självaste alla hjärtans dag kan ju hoppas man får ett fint pluss då och överaska mannen med

Då är vi två, typ! :)
  • Loouiiisee
    Jennie83 skrev 2012-01-22 18:11:06 följande:
    Louiiise så här såg mitt ut då jag hade fullstegring

Tack! :)
  • Loouiiisee
    Mini Léonie skrev 2012-01-22 18:12:31 följande:
    Jodå.. Den här stegringen skojar man inte bort Flört

Nej den var verkligen POSITIV! Flört
  • Loouiiisee
    Mini Léonie skrev 2012-01-22 18:24:18 följande:
    Ha ha ja jag fick en chock först. Från så svagt som det va innan dess till att bli så starkt direkt sen.

Absolut, det är tanken men sen märker man snabbt vad som passar just dig. Ska man ta ett ska man ta det mellan 11-20 på dagen har jag läst för till skillnad från gravtest så ska det tydligen inte va morgonurin.

Jag förstår det! Men måste ju kännts bra ändå :D
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester