Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
RFSU test.. har BIM idag tror jag
RFSU test.. har BIM idag tror jag
Testlagret, tyckt jag sett streck i flera dagar nu men då borde det väl ökat i stegring om det nu var så?:/
Min ''mens'' slutade för 2-3 dagar sedan. Men har fortfarande mensvärk . Mensen va något kortare och mindre en vanligt .. mår inte helt 100 så fick för mig att ta ett test
[quote=78045701][quote-nick]Perssonlund skrev 2017-09-25 17:31:19 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis! :)
Detta test är taget idag och ja la upp de förut :)
Ungefär samma styrka idag som igår, tempen sakta dalande... Känns inte som det kommer gå vägen den här gången heller... :(
Lite hopfullare nu. Gravtestet tyckte jag var samma styrka eller kanske lite svagare i morse. Men tog ältest på em som visar tydlig stegring, hoppas att det är gravhormonerna som stiger trots allt!
Skulle lägga upp bilder, men det verkar inte fungera alls...
GRATTIS det där såg jag iaf! OCH FÖRLÅT! Jag trodde att det på clearblue test alltid skulle vara ett streck som alltid ska dyka upp,teststrecket och sedan ett plus .då jag själv alltid fått höra att två streck inte e gravid..
Nu kommer testerna
Någon som ser något?