• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anehhs skrev 2017-09-25 13:38:51 följande:

RFSU test.. har BIM idag tror jag

Rfsu är sega...
  • lilaemma
    Anehhs skrev 2017-09-25 14:47:58 följande:

Testlagret, tyckt jag sett streck i flera dagar nu men då borde det väl ökat i stegring om det nu var så?:/

Hur många dagar?
  • lilaemma
    SandraHj skrev 2017-09-25 15:52:55 följande:

Min ''mens'' slutade för 2-3 dagar sedan. Men har fortfarande mensvärk . Mensen va något kortare och mindre en vanligt .. mår inte helt 100 så fick för mig att ta ett test

Som visade?
  • lilaemma

[quote=78045701][quote-nick]Perssonlund skrev 2017-09-25 17:31:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis! :)

• lilaemma
    SandraHj skrev 2017-09-25 21:12:04 följande:

Detta test är taget idag och ja la upp de förut :)

Om det är svaga sträck på dessa tester så skulle jag gissa på tidigt mf. Tyvärr. Det behöver inte blöda mycket så tidigt, och om det varit frisk graviditet hade det visat betydligt starkare nu.
  • lilaemma

Ungefär samma styrka idag som igår, tempen sakta dalande... Känns inte som det kommer gå vägen den här gången heller... :(

• lilaemma

Lite hopfullare nu. Gravtestet tyckte jag var samma styrka eller kanske lite svagare i morse. Men tog ältest på em som visar tydlig stegring, hoppas att det är gravhormonerna som stiger trots allt!

Skulle lägga upp bilder, men det verkar inte fungera alls...

• lilaemma
    Marie-anne skrev 2017-09-26 17:37:36 följande:

GRATTIS det där såg jag iaf! OCH FÖRLÅT! Jag trodde att det på clearblue test alltid skulle vara ett streck som alltid ska dyka upp,teststrecket och sedan ett plus .då jag själv alltid fått höra att två streck inte e gravid..

Det är två olika test CB early har två streck = gravid

CB plus har ett streck och ett plus är gravid...
  • lilaemma
    Mikeybe skrev 2017-09-26 18:49:20 följande:

Någon som ser något?

Dessa får ofta spöksträck så vågar mig inte på att tolka. Testa med annat märke...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester