• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Hope2003

Jag har ont lite då och då, inga klumpar!
    Kommer vara låååånga timmar till nästa test!

• Marie-anne

hej hm sådär håller min "mens" på, tre dagar bara flyningar o klart blod, nästan ingen värk och inga klumpar, men enligt BM var det mens, men som jag skrev förut så har alltid min mens varit rejäl med megamensvärk och 5dagars helvete rent ut sagt, inget från killen än, men jag hoppas så att han hör av sej som sagt hoppet e det sista som överger människan=)

• kotte1

hej tjejer.. behöver låna era ögon lite.. tog ett test igår...
    ska ha mens nånstans mellan mån-ons..
    testet ser ut så här... vad tycker ni?

• kotte1
    veronica78 skrev 2011-10-01 11:53:20 följande:
    Jag tror det är positivt!
    är det mitt du svarar på..i så fall tackGlad
  • Hoppaspåfler

Ok tjejer.. nu behöver jag er hjälp! Det översta testet  togs för en vecka sedan och är enligt Cb kundtjänst ett neg test då det är för tunnt och inte sitter i mitten.. det tre nedersta är tagna nu ... är det bredare eller är de lika tunna som det jag tog för en vecka sedan? falska pos eller inte helt enkelt :-/  

• LillSnurr82

Storafamiljen: tror väl att strecken ska vara lika breda som teststrecket eller? I mina ögon negativt tyvärr. Borde väl också ha ökat i styrka sen första testet? Lycka till!

• LillaPluppen

Storafamiljen: tycker det är sjukt att det ens går att få såna blåa streck om man inte är gravid.

• Kaos85

Vet att detta är en tråd för analysering av gravtest. Men eftersom min mens å ÄL krånglar som bara F, å aldrig har kört med ÄL-stickor tidigare så slänger jag in en (suddig) bild på ett ÄL-TEST.. Det tog 19 dagar, 25 tester för att få streck över huvud taget! Så, är detta ett positivt ÄL-test? Togs igår, fredag. Tog även ett idag med samma resultat. (T.o.m starkare streck) Myst har vi gjort varannan dag från senaste mens. Så dagen före, torsdag var det mys och idag.. Efter MF i februari så har Äl uteblivit å känner att jag liksom skulle behöva lite positiva ord om testet här så :P Har haft riktigt molvärk, som mensvärk i 2 dagar nu.. Är det normalt att man inte får något steck alls innan ÄL sker? Det kom liksom så plötsligt, ingen stegring.. Det bara var där :P

✫ Son-dec 2004, Mf-juli 2009, Mf-feb 2011 ✫
  • bojji07
    Kaos85 skrev 2011-10-01 16:02:01 följande:
    Vet att detta är en tråd för analysering av gravtest. Men eftersom min mens å ÄL krånglar som bara F, å aldrig har kört med ÄL-stickor tidigare så slänger jag in en (suddig) bild på ett ÄL-TEST.. Det tog 19 dagar, 25 tester för att få streck över huvud taget! Så, är detta ett positivt ÄL-test? Togs igår, fredag. Tog även ett idag med samma resultat. (T.o.m starkare streck) Myst har vi gjort varannan dag från senaste mens. Så dagen före, torsdag var det mys och idag.. Efter MF i februari så har Äl uteblivit å känner att jag liksom skulle behöva lite positiva ord om testet här så :P Har haft riktigt molvärk, som mensvärk i 2 dagar nu.. Är det normalt att man inte får något steck alls innan ÄL sker? Det kom liksom så plötsligt, ingen stegring.. Det bara var där :P

Det ser verkligen ut som en äl Dock visar inte dessa tester om ägget verkligen släpper. Håller tummarna för det! Lycka till
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester