Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ingen som har någon kommentar på mina test ovan? Eller kan trixa?
Problemet är att jag haft mens sen i måndags, men fick igår en konstig magkänsla att jag bara var tvungen att testa... Ja, jag vet... helt knäppt!
Är en äkta testoman så har använt främst testlagrets test i många år i stora mängder varje månad... men inte fått så här ens långt efter tiden någon gång. Tog ett test imorse igen bara för att utesluta att det inte blir så på fler test... men fick samma resultat. Dock efter tiden. Tror inte att jag är gravid då jag ju har mens nu, men är lite orolig då jag haft ett utomkved som var väldigt komplicerat och har nu bara en äggledare kvar. Den gången fick jag också massa svaga test efter tiden i början. Dock kom inte mensen som vanligt utan fick som en mf blödning några veckor senare och X:et hittades först i v. 9 och då höll det på att sluta riktigt illa.
Dessa test är från en ny "leverans" så testade inte med dem innan bim (hade från förra beställningen kvar då), så börjar fundera på om det bara är en "dålig" leverans som ger svaga rosa streck efter tiden trots att de aldrig gjort det förut. Någon annan som beställt senaste veckan och får samma resultat?