Inlägg från: Anonym (Lineeyes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lineeyes)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej,
    Ser någon något här?

Är desperat efter typ 15+ dagar efter bim och ingen mens. Testar varje dag utan uppenbart plus. Ska testa med testa tidigt från och med tisdag. Men jag tycker mig se något? Eller inbillar jag mig? Greppar kanske halmstrån.. tack för att ni kikar!

• Anonym (Lineeyes)
    Anonym (Fröken) skrev 2024-09-08 18:24:16 följande:

Såhär ser mitt ut? 

Irriterande att det blir så dålig upplösning på bilder man lägger upp här! Men skönt att någon annan ser någonting på testet. Hann till och med få lite förhöjd puls en kortis innan jag plockade ner mig själv på jorden för det endast handlar om att "ANA" ett streck. Jag tycker mig för övrigt också kunna se något svagt på ditt, vilken dag är du på?
  • Anonym (Lineeyes)

Ett testa tidigt från RFSU. Ingen aning när Bim är då jag ör på cykeldag 52 utan mens. Visst syns något här? Eller är det spök? Aldrig testat med rfsu testa tidigt innan. Tacksam för svar.

• Anonym (Lineeyes)
    Anonym (Hk) skrev 2024-09-10 13:35:38 följande:
    Jag tycker mig se tre streck😅 har du nån bättre bild?

3 streck 😂😂 jag dör.
  • Anonym (Lineeyes)
    Anonym (Hk) skrev 2024-09-10 13:47:40 följande:
    På den här tycker jag det ser positivt ut👍
    Tack för att du tog dig tid att titta och svara. Jag ville bekräfta det för mig själv så tog ett till vid 12 som var negativt 😂 troligen mer adekvat resultat med morgonurin. Får testa imorgonbitti igen. Vågar ju inte tro på det. 
  • Anonym (Lineeyes)

Hade ett kvar. Vad tros? Skugga?

Har en retuscherad också.

• Anonym (Lineeyes)
    Anonym (.) skrev 2024-09-11 16:54:26 följande:
    Stor risk att det är ett vanligt cb streck, de vill gärna ge skuggor. Hoppas dock att det är början på något 🤞
    Ja man litar ju inte blint på svaga cb.. är säkerligen en skugga bara. 
  • Anonym (Lineeyes)
    UhOh skrev 2024-09-14 07:11:37 följande:

BM idag men ingen mens så långt ögat når... avfärdade testet egentligen rätt snabbt som negativt, meeen hmmm? Vad säger experterna här inne? Är det kört? 

Detta tror jag är ett positivt test
  • Anonym (Lineeyes)

Det syns i verkligheten. Men osäker på om det är tillräckligt. Oregelbunden mens, troligen bim nästa helg. Tempar och tempen är relativt hög sedan några dagar tillbaka (36,80).

Syns det?

• Anonym (Lineeyes)
    rosbusken skrev 2024-09-14 16:15:29 följande:
    Strecket ska inte vara där och troligen för tidigt att testa om du har bim nästa helg.
    Tack för svar!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester