Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hejsan alla testar och tydare!
Brukar inte skriva här inne så mycket men läser varje dag. Nu skulle jagsjälv behöva lite hjälp då jag fick den brillanta idén att dela på ett test. Inte så smart känner jag så här i efterhand.
Det är appotekets egna test. Jag öppnade hyllsan, klippte det på mitten, stoppade tillbaka halva testet och kissade på den andra halvan.
Att pricka ett test som är några millimeter brett var inte det lättaste. Igen, vet inte hur jag tänkte.
Förvånade nog kom det ju upp två linjer istället för en. Vet inte nu om det är för att jag pajat testet eller för att jag använt det helt fel. Var svårt att få med strecket på bild. Men jag ser det tydligt och det är rosa.
Helammar i princip våran son fortfarande då han inte riktigt fattat tycke för mat än. Han är snart åtta månader och äter kanske lite yoghurt, gröt ett par ggr i veckan.
Ingen annan som har och vågar erkänna att dom testat denna dumma ide själva och kan berätta vad dom fick för resultat? Eller kanske någon som har en massa tester hemma och känner att dom vill exprimentera lite ;)
Smartast vore så klart och jag travade ner till affären och köpte ett nytt test. Men har i princip länsat mitt konto på vårt kommande bröllop (gifter mig nästa lördag) och vill inte be killen riktigt än ^^
Bifogar två bilden, delen av testet som fortfarande är i hylsan är oanvänt än så länge.