Inlägg från: LöjligaFamiljen |Visa alla inlägg
  • LöjligaFamiljen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer! Ni som kan detta!

Tog ett cb imorse efter att jag kännt spänningar i brösten som jag jag endast kännt de fyra gånger jag varit gravid tidigare.

Direkt medans kisset sögs upp såg jag ett svagt brett streck, redan inte kontrollstrecket kommit upp. När jag sedan tittade på det efter 10 min var det bara ett smalt streck kvar.

Har aldrig fått tveksamma svar av cb tidigare men nu när jag har läst mycket om spökstreck på cb så måste jag kolla med er...

Kan man vara gravid ändå? Är på BIM-4 idag..

Grejen är ju den att vi enbart körde avbrutet vid äl då vi inte riktigt hade bestämt oss om vi skulle försöka eller inte...

Strecken syns tydligare irl...    

• LöjligaFamiljen
    Soffiie skrev 2011-10-09 08:58:48 följande:
    jaa du jag vet inte vad ja ska tro... jag ser ett streck smalt.. men som sagt har man ju läst om hur många som helst som fått spök på cb så vad som är riktigt positivt eller spök är nog svårt avgöra så här i början när det är svagt ,, jag skulle nog råda dig köpa ett annat test  annat märke.. eller det digitala cb..

Det finns ju graviditets tester både på ica maxi coop och olika bensin stationer om du inte har öppet apotek i närheten. där jag bor finns flera apotek och alla har öppet idag,, men kanske olika,,

Lycka till alla fall och hoppas på en uppdatering med ett fint plus =)

Ja men där jag bor finns bara ett apotek. Bor i en liten stad. Finns test på konsum men vill inte köpa där ifall någon ser mig :/

Ja jag hoppas det jag med...  
  • LöjligaFamiljen

Ja eller på tisdag. Beställde testerna igår så dom lär väl inte komma förän då...

• LöjligaFamiljen
    Soffiie skrev 2011-10-09 09:17:13 följande:
    om du ahr tur kommer dme i morogn jag har fått mina dagen efter när jag beställt. vart ifrån beställde du?

Testlagret. Men det är väl om man beställer en vardag?
  • LöjligaFamiljen

Jag anar också ett streck på översta bilden :)

• LöjligaFamiljen

Hej tjejer! Är det ältest pos? Är nämligen bara på dag 10 och brukar alltid ha äl på dag 14..

• LöjligaFamiljen

Ja vågar ju inte chansa å inte ha sex ikväll ;) ja ska testa igen imorn. Bara det tar sig för annars kommer mensen väldigt olägligt...

• LöjligaFamiljen

Jo jag vet. Tog ett i eftermiddag som var starkt men inte leka starkt. Därför jag tog ikväll också...

• LöjligaFamiljen

Skulle gissa på att du kommer få ännu starkare ikväll eller imorn :) men passa på å mys :)

• LöjligaFamiljen

Följer tråden slaviskt men skriver inte så ofta!! Hoppas på många fina julpluss nu :D

Själv är jag på bim-9. Tänkte börja testa på söndag. Då är jag på bim-7 samma som ja plussade med tvillingarna!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester