Inlägg från: LöjligaFamiljen |Visa alla inlägg
  • LöjligaFamiljen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Dumma cb som inte kan ge tydliga svar pumann!! Köp ett digitalt...

• LöjligaFamiljen
    Freja0811 skrev 2011-12-21 18:58:12 följande:
    Testnarkoman som man är:
    Ser ni något på denna bild? Den är tagen ca 10 min efter att testet är gjort och jag hade bara hållt mig i 1½ h ca.

Jag kan ana något svagt faktiskt...
  • LöjligaFamiljen

Nu är jag verkligen en riktig testoman. Tog detta imorse.. Testlagret visade inget men på det här från babytime kom det ett svagt svagt streck. Svårt att få med på bild dock...

Är på bim-8 eller 6... 

Brukar babytime visa spökstreck?

• LöjligaFamiljen

Ja jag tror att det är ett spökstreck. Är ju så tidigt än...

Laluna: jag ser ett smalt streck. Tror spökstreck tyvärr :/

• LöjligaFamiljen

Tycker verkligen att det ser ut som ett plus liten leonie!!

• LöjligaFamiljen

Brukar testlagret ge spökstreck. Är på bim-6 och fick detta. Dock väldigt utspätt morgonurin.. Tycker mig ana något svart. Eller är det bara en markering vart strecket ska sitta?? Lägger upp en ored och en red...

• LöjligaFamiljen

Har testet massa gånger med testlagret och aldrig fått en tillstymmelse till streck förut...

• LöjligaFamiljen

Ser inget på ditt fröken L. Testet är så långt ifrån..

• LöjligaFamiljen
    MissMollis skrev 2011-12-23 07:31:18 följande:

Oj det var inte lätt att se, men jag ser skuggan men det ser inte ut att vara färg eller ser du? Jag kan få på testlagret att man ser testskåran medan testet håller på att torka men får annars aldrig ett "ritktigt spökstreck" på dem -om man nu kan säga så :P

Jag vet inte..det såg färgat ut irl.. Men är ju så tidigt ännu. Bara bim-6 så jag vågar inte hoppas något ännu...
  • LöjligaFamiljen
    MissMollis skrev 2011-12-23 07:38:59 följande:

Ah men då finns det ju hopp, mina skuggor på dem ser verkligen inte färgade ut bara skugga .. :)

Jag är oxå på bim -6 men denna månad har ja bestämt för att inte testa om inte mensen är sen, tycker d e så jobbit med minus hela tiden.. :/ Men måste erkänna att d kliar i fingrarna o som tur e har ja inga test hemma för då hade jag nog redan avverkat en hög hehe:)  Hoppas du får stakare iaf!! :D

Haha ja jag är verkligen helt testgalen och har tyvärr massor av test hemma Har ett cb som jag tänkte unna mig  som julklapp imorn Annars har jag massor av testlagret :)  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester