• 7feb

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det är ju ett tydligt plus på don sticka men det tar 10 dagar innan äl sprutan är ute ur kroppen, innan des kommer det ge falskt utslag, hoppas du är gravid ändå

• 7feb

Hej tjejer Jag har försökt bli gravid i 2 år och varje månad har jag gjort minst två cb test och brutit upp alla. Och ALLA har haft ett tunt blått streck (som om det vore ett plus) som man bara sett när man brutit upp dem. Jag har inte varit gravid en enda gång.jag vet hur mycket man vill men jag blev bara besviken över att tro på de där strecken, tyckte det var bättre att analysera testlagrets stickor, är mer antingen eller. Och ta cb när man verkligen tror att man är gravid. Jag är i v 7 snart 8 och ibland tar jag ett cb test bara för att äntligen få se det där plusset man letar efter Håller tummarna stenhårt för er alla

• 7feb

Slemtorsk Anledningen till varför vi fick göra IVF var för att jag producerade ägg av dålig kvalité jag fick stegring men äldig så högt att äggen lossade. Har ni gjort utredning? Förstår att det är tufft, lycka till

• 7feb

Jag tycker att du ska ta kontakt med din läkare. Kroppen ska producera gulkroppshormon nu i din kropp så graviditeten stannar kvar.. Jag har precis gjort IVF och där får man ta extra gulkroppshormon i flera veckor efter att ägget sätts tillbaka för att det ska fästa. Kanke kan du få ta ett nytt prov som mäter dina hormonhalter? Grattis till plusset:)

• 7feb

Härligt Förväntansfull! Då kan du pusta ut nu av det skälet. Jag fick mf pga för låg gulkroppshormon, nu tog jag vaggitorierna fram till v 8 Rekommender tros skydd. All lycka tillnu till dig och bebin

• 7feb

Chansen att bli gravid genom IVF beror på ålder ( om någon annan funderar på IVF i tråden, jag är 29 år och hade 43 % chans) All lycka till nu Slemtorsk!! Sprayet är tufft, all styrka till dig

• 7feb

43% existerar visst. Chanserna har kanske ökat sen du var 28. Lycka till iaf

• 7feb

Uppenbarligen är deet olika siffror från olika läkare, jag ogillar när folk säger att det som de läst på internet är det enda Sanna när vi är flera som fått andra bud av våra kliniker.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester