hur såg era kroppar ut efter förlossningen?
Har inte lust att skriva i den här tråden egentligen, är inte perfekt som resten av er. Jag ser förjävlig ut och kommer aldrig bli snygg igen. Tragiskt.
Har inte lust att skriva i den här tråden egentligen, är inte perfekt som resten av er. Jag ser förjävlig ut och kommer aldrig bli snygg igen. Tragiskt.
Nä jag vet, men i dessa trådar brukar oftast bara kvinnor som ser perfekta ut sekunden efter förlossningen skriva. Jag har haft en skitsnygg smal kropp. Nu är jag tjock och skrynklig. Det suger. Jag är verkligen jätte avundsjuk på alla som lägger upp en bild och skriver "jag endag efter förlossningen. Inga bristningar och det syns inte att jag fått barn. All gravidvikt och lite till bara rann av mig fastän jag åt onyttigt och inte tränade". Typ. Ja, det är inte fint att vara avundsjuk men man kan inte hjälpa det alla gånger :/
Jag var inte smal innan graviditeten, men hade inga bristningar eller lösare hud. Jag är rädd för att gå ner i vikt för det lär ju bli ÄNNU skrynkligare om jag gör det. Me samtidigt vantrivs jag i min nuvarande storlek. Har bristningar på mage, underliv, lite på framsidan låret, lite på brösten, lite i knävecken, ja lite överallt. Spelar liksom ingen roll att min sambo tycker jag är vacker och älskar mig. Vill känna mig vacker och älska min kropp jag med, det är det viktigaste liksom.
Ja, det är skönt på ett sätt att man inte är ensam men känns som att de flesta blir perfekta igen. Och det suger ju, att man inte var en av dom.
Bild finns i min blogg, gissar att den ligger under kategorin "magen". Det är så man vill spy, bara varnar er. Har somsagt ca 30 kg att gå ner. Momalicious.se är min bloggadress.
Jag går mest i klänning/tunika och leggings eller eventuellt mina förstora mamma-jeans. Mina vanliga är för små (såklart) och mamma jeansen är utprovade med stor mage och svullna ben så de åker ner haha.
Mitt största problem är att jag vill börja gymma men tänker att alla kommer titta på mig och tänka "vad gör det svettiga fettot här" så det har inte blivit av. Tror alla dömer mig när jag är ute med barnvagnen också, haha.
Åh vad härligt det är att läsa det ni skriver. Har flera kompisar som fått barn och de var dessa perfekta kvinnor som inte syns nåt på. Både kom i sin vanliga kläder och såg ut som vanligt en vecka efter graviditeten.
Jag SKA ta tag i det här. Det blir ju aldrig bättre om man bara gömmer sig inte gör nåt.
En bröstoperation ska jag göra. Mina bröst är tunga och hängiga efter graviditeten. Bukplastik också, beroende på hur magen ser ut efter vi fått barnen vi ska ha. Men ja, känns väl som att det inte kommer vara snyggt hur smal jag än blir. ;) men allt sånt får vänta tills jag är färdig, annars blir det ju garanterat fult igen.
Paddy: han vägde 3510 och var 50 cm. Inte så stor alltså :)
Taitas: bilden är väl egentligen lite missvisande eftersom jag tar den själv med utsträckt arm. Min är som en enda stor påse, haha. Dessutom hänger den olika mycket på olika sidor, extra fult!
Hade jag haft råd hade jag anlitat en privat tränare och hyrt gymmet så jag kunde vara där ensam ;)
Jag kommer inte välja bort fler barn. Min kropp är ändå förstörd liksom ;)