people always leave skrev 2011-09-14 22:25:07 följande:
gick upp 10kg, alla kilon var borta en vecka efter födseln (utan någon som helst form av träning, enbart nån promenad här och där) och jag blev mitt vanliga smala jag igen. det tog ett tag för folk som såg mig att koppla ihop att barnet/barnvagnen jag gick med faktiskt var MIN, dels för att jag födde några veckor tidigt men också för att det inte fanns några spår av en graviditet kvar såkort efteråt.
får se om jag har samma tur även denna gång, är dock inte så långt gånget än. magen nu i v. 13 ser ut som magen gjorde med ettan i v. 21!!
lyckos!
Försvann midjan inte? Inga större armar, lår, ansikte?
Endel har tur.. & åh vad jag önskar att jag vore en av dom/er..
Kan det ha med amning att göra`? Amma du? Hur länge? :)
Ja, när magen är "van" så växer magen fortare vad jag förstått. Fint med gravidmage! Nu när jag ändå ser ut som jag gör känner jag att " nää, nu struntar jag i att ens försöka bli smal, innan alla mina 4 barn är här" men.. vill int det heller, då kommer jag aldrig bli nöjd! :) Är jag "smal" innan nästa barn, kanske jag återhämtar mig snabbare, om inte.. Så hinner jag kanske bli någorlunda nöjd innan barn nr2 blir till =)
tackförfisken skrev 2011-09-14 22:38:06 följande:
Är en sån där som går ner snabbt och lätt. Naturligt smal. Men nu efter tredje barnet saknar jag mina bröst.... Förr var dom söta, nu är dom sorgliga:( Har också ett navelbråck, inte fint kan jag lova.... men det ska jag iallafall få fixat nu.
Jag var också en såndär som blev smal snabbt & var naturligt smal. Eller snabbt, jag gick ALDRIG upp. Vad jag än åt. Tränade aldrig, cykla & gick gjorde jag givetvis som normalt varje dag någon timma (sammanlagt)
Men inte mer än så. Hade xxs/xs i kläder och var det jag strävar efter nu. Jag önskar mig absolut inte stlk xxs/xs, nöjer mig med S (som jag har nu), men lite finare form& mindre fett =)