• Taitas

hur såg era kroppar ut efter förlossningen?

Jag ska egentligen inte läsa och titta här, jag går inte ner fort och 1 år efter första barnet föddes hade jag 10 kg kvar och blev då gravid med nr 2. Som nu snart är 9 månader och jag har runt 15 kg kvar till ursprungsvikt före jag blev gravid första gången.

Gick upp 32 kg med första och 20 kg med andra, min mage är degig och hänger eftersom musklerna är uttöjda.

• Taitas

Jag mår verkligen jättedåligt och trivs inte alls i min kropp, hade jag vågat hade jag tagit kort på hur jag ser ut och lagt upp här för att någon som är som mig får se att det finns fler eftersom det är såna som blir smala direkt efteråt som lägger upp bilder och spär på känslan.
    Jag är verkligen avundsjuk på er och tycker det är fruktansvärt orättvist att jag är fet och sladdrig 9 jävla månader efter förlossningen.

• Taitas
    Momalicious skrev 2011-09-15 19:45:52 följande:
    Bild finns i min blogg, gissar att den ligger under kategorin "magen". Det är så man vill spy, bara varnar er. Har somsagt ca 30 kg att gå ner. Momalicious.se är min bloggadress.

Jag går mest i klänning/tunika och leggings eller eventuellt mina förstora mamma-jeans. Mina vanliga är för små (såklart) och mamma jeansen är utprovade med stor mage och svullna ben så de åker ner haha.

Mitt största problem är att jag vill börja gymma men tänker att alla kommer titta på mig och tänka "vad gör det svettiga fettot här" så det har inte blivit av. Tror alla dömer mig när jag är ute med barnvagnen också, haha.
    Min mage ser värre ut, den hänge ännu mer och i mitten av hänget ser det ut som en pung, alltså raggarsträngslinjen är tightare (i brist på andra ord) än magen så det blir liksom två skinnpåsar där iom mina bristningar som gör huden slappare.

Jag hade också velat våga gå på gym men jag skäms för mycket. Jag vågar inte. Tragiskt.
Svar på tråden hur såg era kroppar ut efter förlossningen?