• 5ifamiljen

Ostimulerad FET symtom tråden.

här hänger jag på lite utifall/om upptiningen går bra på torsdag

• 5ifamiljen

Allt gick jättebra igår, ägget var lika fint som vid nedfrysning. 4-celler Glad
    SYMTOM, vill läsa lite om symtom för att kunna fantisera lite fram tills testdag (eller mens).

• 5ifamiljen
    Hemulen, Antar att du är på RD13 idag, har du tjuvtestat än? några symtom?
    Grattis till lyckospeja och alla andra som plussat, ska skumma tillbaka lite och se om jag kan läsa några symtom.
  • 5ifamiljen

Tack lellisen
    När ska du börja med ÄL-stickorna? Håller tummarna att du snart oxå är ruvare.

• 5ifamiljen
    hemulen skrev 2011-10-22 19:35:45 följande:
    5ifamiljen, tack för tankarna. Mensen kom tyvärr i torsdags och jag känner mig rätt knäcktGråter. Har inte varit inne på FL sedan dess. Nu väntar nytt äp och det är väl lite vätetid till det.

Åh nej, usch vad tråkigt Hoppas ni får tid rätt snart trots väntetid.

Tack för tummarna

• 5ifamiljen

Jag har användt testlagrets gravtest men aldrig har jag vågat chansa med ÄL-testen utan där har jag alltid kört med clearblue.

Pooma, jag gjorde FET i torsdags.

Nåt jag aldrig lär mig, trots flera år i ivf-karusellen, är från vilken dag man räknar.
    Är RD1 samma dag som insättning eller dagen efter att man ruvat 1 dag?? Oavsett så är jag idag på
    RD5-6, Inte några symtom, kan inte ens fantisera att jag är gravid, just nu känns det som att det inte kommer gå vägen, fast å andra sidan tror jag att jag haft den känslan tidigare när jag ruvat och vart gravid, och då har det ju gått bra. Åhhh detta är bara en enda lång piiina å vänta.

• 5ifamiljen

Grattis till utslaget lellisen

tjuvtestade ikväll, hade gravkänningar som en speciell känsla i brösten. Testet var POSITIVT första gången vi lyckas på första försöket hoppas knodden stannar kvar där inne nu.

• 5ifamiljen

hmmm, satte in den 20:De och testade den 28:de så RD8.

Men min äldsta plussade jag först på RD13

Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.