• TantMy

"hemma tandblekningar" håller inte mer än två månader. tandläkarens tandblekning bättre?

Japp, jag har gjort hos tandläkare för 2000 kronor...fick skena gjord efter mina tänder och blekmedel.
    Jag är supernöjd, har jätte fina vita tänder...jag som alltid haft komplex för att jag tyckt att jag haft gula tänder...men inte nu längre.
    Har även skickat efter nytt blekmedel på e-bay, men jag tog ett(samma märke) som var 20% istället för 10% som jag fick hos tandläkaren...men det starkaste gjorde att det ilande rätt mycket, så den lägre dosen är bättre.
    Jag ångrar mig inte! 

• TantMy

Det jag köpt från tandläkaren och sen (fick tipset av min tandläkare) beställt på e-bay heter Opalescence tooth whitening systems, det jag tycker är bäst men tar längre tid är den på 10% och det var den som tandläkaren rekommenderade, inte starkare.

• TantMy

Ingen aning om den finns som "whitestrips"...
    Jag själv har skena och tycker det funkar bra...men jag gör bara några dagar i taget, på natten, om jag har den som är 10%.
    Tar jag den som är 20% så har jag den inne runt 3 timmar...det räcker, för den är så stark.

Svar på tråden "hemma tandblekningar" håller inte mer än två månader. tandläkarens tandblekning bättre?