I väntan
Härligt när kallelsen äntligen kommer efter lång vänta. Vi är uppsatta som par nummer 2 i vecka 47 om planeringen håller!
Så Annettiz jag håller tummar för oss båda!
Härligt när kallelsen äntligen kommer efter lång vänta. Vi är uppsatta som par nummer 2 i vecka 47 om planeringen håller!
Så Annettiz jag håller tummar för oss båda!
UG82: Hoppas att man snart hittar donator till er!
Annettiz: Jag håller med om att det är jobbigt att inte veta om äggen räcker när man är par nummer 2 men jag försöker tänka positivt och peppa mig själv att om det inte blir vi så var det nån mening med det...... Men visst suger det att inte kunna styra över det!
Hur ser eran planering ut med mediciner osv. Jag ska ta procren depot injektion först och sen blodprov efter en vecka tror jag det var......
Anettiz: Vi får hålla tummarna att våra donatorer har många ägg så vi slipper vänta! Känns verkligen att man närmar sig nu för nästan alla tankar går åt till detta. Svårt att sköta sitt arbetet!
UG82: fy vad jobbig med så lång väntetid! Då skulle jag nog kolla över alternativen utomlands.
Härligt Annettiz! Jätte grattis till de nio äggen. Nu håller jag alla tummar och tår för er!
Hoppas att allt går vägen och att ni får några till frysen oxå......
Själv så har jag lite problem med hormonerna just nu. Har precis börjat käka tabletter för att hamna i fas med donatorn. Ska på VUL om en vecka. Hoppas vi får ägg oxå trots att vi är par nummer 2! För denna nedregleringen och uppregleringen är jag gärna utan..... Har inte alls varit mig själv den här gången med alla hormoner
UG82: Vad skönt att äntligen få ett besked om tid! Grattis till det
Annettiz: Förstår att du har svårt och hålla dig från att göra test, måste vara såå nervöst!
Själva så står vi inför en nervös vecka. Maken ska lämna sperma på måndag och sen får vi vänta för att se om vi får några ägg denna gången....... Nervöst värre!!!!
Annettiz: Fy vad orättvisst och tråkigt. Hoppas verkligen att ni får ett frysförsök snart. Det är ju väntan som är det jobbigaste, tycker jag i alla fall.....
Vi fick 8 ägg varav 2 var av toppkvalitet och färdiga. Så ett i frysen och ett i mig! De andra skulle de odla vidare nån dag. Har faktiskt inte ringt och kollat hur det gick. Tappade rösten förra veckan och har haft fullt upp denna veckan! Har TD nästa fredag så vi håller hoppet uppe Mår faktiskt inge vidare. Är så trött och seg så vi hoppas på att det inte bara beror på medicinerna......
Ja nu håller vi tumarna! Vi går på KS Huddinge!
Hoppas allt går vägen för er om 2 veckor! Vad skönt att det gick att komma igån så snabbt......