I väntan
Håller tummarna för er. Vi väntar på donator men har stått i kö i 2 år
Håller tummarna för er. Vi väntar på donator men har stått i kö i 2 år
Ja jag hoppas så innerligt, ska försöka kolla upp alternativen att åka utomlands. Lät som att de kan bli tal om att vänta mellan 1-2 år till i Umeå på donator
Ja vi har kommit överens nu om att boka in samtal med kliniken i Riga. Hade en egen donator från början men allt tog för lång tid o hon blev för gammal. Hade även vänner som erbjöd sig. Men när allt kom till kritan så ångrade de sig. Så bästa alternativet känns nu som att vi åker utomlands. Vill så gärna att min son ska få ett syskon inom rimlig tid så de har glädje av varann. Fick honom på naturlig väg. Sen från jan 08 till juli 09 så gick båda äggstockarna sönder under endometrios operationer.
Ja men fattade inte riktigt hur sidan fungerade
Annetiz håller med dig kändes väldigt oseriöst. Håller tummarna att det är meningen att det ska finnas en donator åt oss också
Åh vad roligt för er:) håller tummarna att det ska gå bra
iiiiiiiiiiiiiih vi ska nog få ägg i slutet av januari eller i februari. Är så lycklig. Hasr gråtit glädje tårar hela helgen
Annettiz. Åh vad jag tänker på dig o hoppas att embryot ska stanna kvar i magen o fästa
Annettiz tack så mycket. Ja det ska bli spännande hördes som idag att det kan bli tidigare, redan i början på januari.
Poffa håller tummarna att ni får ägg.
Annettiz är ju bra så länge tant röd inte kommit hoppas så innerligt att du får ett plus