SailorGirl skrev 2011-08-29 16:32:28 följande:
Då tycker jag de räknar dåligt.
Sheldon skrev 2011-08-29 13:03:24 följande:
Varför ska man bjussa på det- särskilt om man tydligt visar att man föredrar att folk byter blöja någon annanstans genom att inte erbjuda skötbord? Är folk så snåla att de inte kan lägga 10 spänn på en rulle bajspåsar? Absurt. Och det drabbar ju inte caféet i sig utan alla andra gäster som ska sitta i skitstanken. Hänsynslöst, egoistiskt och ohyfsat. Visserligen ett litet problem, men att folk generellt tror att världen snurrar kring dem och deras ungar är sjukt.
Jag inbillar mig inte för en sekund att värden snurrar runt mig och mitt barn, däremot att alla ska vara välkomna på lika villkor på offentlig plats. Oönskad doft på toaletten löser man bäst genom att sköta hygienen på densamma och det ligger ju i caféernas intresse för att hålla ett gott rykte och en stabil kundbas. Om det inte skötts kan jag förstå om du inte kan vistas 2 minuter på en toalett för att uträtta dina egna behov. (Då får jag föreslå att du påpekar bristerna i hygienen för personalen så att de kan åtgärda detta). Antingen måste det vara en stackare som blivit sjuk, eller så har du ett luktsinne på en blodhunds nivå.
Personligen har jag upplevt betydligt större problem med vuxna människors toalettvanor och brist på hyfs efter deras egna uträttade behov, än vad jag har upplevt av barns blöjor. Och jag lovar: Jag har ännu tiden som toalettbesökare utan spädbarn i färskt minne.
da kan jag skita pa skötbordet och förvänta mig att det tas undan av perssonal för annars har dom räknat daligt?.