Så otroligt sårad :,(
Hej känner att jag behöver skriva av mig lite!
jag och min pappa har inte alltid haft en bra relation men nu efter jag fått min dotter så har den väll blivit lite bättre. men nu efter bara 8 månader så har jag sakt upp bekantskapen med han.
jag (20 år) och min sambo (25år) bor i ett hus som han fått av sin pappa.
Huset är så klar i behov av renovering och det håller vi på med men det är svårt att få ekonmin att gå ihop när man är mammaledig.
Varje gång min pappa vart hit så har han alltid något att klaga på.. städning,att vi måste fixa det och det och han sätter till och med tidsgränser för när det ska vara gjort!!
Detta har gjort mig extremt arg och ledsen efter som min sambo jobbar borta (sön-tors) varje vecka så han är inte hemma så mycket och hinner inte göra allt när han är hemma och vi gör verkligen allt för att bygga upp ett trevligt och säkert hem för våran lilla.
har sagt till honom i omgångar att jag vet alla fel han på pekar och vi ska fixa det så fort vi har tid och pengar ,men ändå forsätter han och har vi fixat en sak så hittar han alltid något nytt att klaga på.
sist han var hit så skulle han och hans sambo äta med mig och min dotter, han hann inte äns vara här i 5 min innan han börja gå runt och klaga tillslut fick jag nog och sa ifrån vi vart jätte osams och det sista han sa till mig var
- det är så jävla äkligt i det här huset så jag klara inte äns av att äta.
innan dom kom så hade jag städat...men inte duger aldrig.
Jag tycker att jag och min sambo har gjort ett jätte jobb med huset byttgolv. tapetserat fixat köket mm.. ja menar hur många i våran ålder har ett hus centralt nära dagis och skola??
Är så fruktansvärt sårad
är jag för hård som inte vill ha han i mitt liv nå mer? har man rätt att säga så till sina barn??? :(
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 18:48
??