Inlägg från: Snuttan77 |Visa alla inlägg
  • Snuttan77

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Grattis Axxette!! Vad skönt att du fått din lille son och allt gått så bra! Jag har fortfarande ont i magen, kanske blir nåt nu, ligger och ser på film för jag orkar inte annat. Heja Hild!! Snart kommer din bebis ska du se!

• Snuttan77

Grattis cast77! Vad skönt att du fått din dotter nu. Hoppas ni mår bra allihopa.

• Snuttan77

Tokmaja, det fortsätter men jag tror inte det kommer bli än på nån vecka tyvärr.. Föröskte ju muta min bebis med en semla men det verkar haft motsatt effekt.. Jag kommer garanterat oxå att få i mars, ni kan vara lugna, troligtvis sist av alla här. Grattis Buffa till sonen!

• Snuttan77

Jag tror iof att jag bli sist, har inte riktigt koll på när Tokmaja ska ha, men jag får nog sist iaf. Jag är väl den som gått över kortast tid hittills?!? De andra har jag inte hört nåt från, de kanske är på bb redan.. Hur känns magen då Linda?

• Snuttan77

Skönt att höra, Kanske en Saga, när hade du bf då?

• Snuttan77

Kanske en Saga, kom på att vi hade ju samma bf.. Lite vimsig..

• Snuttan77

Linda, jag förstår dig, är inte så lätt att vara optimist när man inte vill annat än att det ska starta och bebisen komma ut.. Igår hade jag en sån kväll då jag bestämde mig för att bara ge upp försöken att skynda på det hela och lägga mig och bara vänta, men idag känns det bättre, förutom att det trycker i magen och gör ont. Men det är väl som det ska vara. Foglossningen känner jag igen, den är INTE rolig, hur känns din? Tidigt i mars låter bra, men inte så troligt för min del. Min bebis ligger och trycker ut med rumpan eller nåt, inte så bekvämt och det serut osm att jag har en strut på magen..

• Snuttan77

Jag har hört att de vilar mycket innan det är dax, just för att de ska orka med själva födseln. Sen om det är ett tecken på att det verkligen är på G vet jag inte. Men kanske.. Vi kan säga det, det låter bra! Min sover väldigt mycket nu. Tror dessutom att det beror på att det är väldigt trångt där inne.

• Snuttan77

Linda, jag vet precis hur det känns, jag har stora problem att ta på mig byxor, komma i och ur sängen, gå uppför trappen.. Nog gnällt, men jag ville säga att jag förstår att du har ont. Det positiva är att det ska försvinna när bebisen kommit ut och det är ju för att bebisen ska komma ut lättare som vi mammor har ont, vad gör vi inte för våra efterlängtade barn?!? Jag håller på och tvättar nu i snöovädret, hade ju varit skönare om det inte var snöstorm ute, men man kan inte få allt. Nu ska jag laga mat!

• Snuttan77

Heja Hild!! Det lät ju konstigt att de kan säga att man ska vänta med att föda barn till imorn, de får väl helt enkelt fixa en säng och ett rum när man ska föda! Linda då, nu får du ta och prata allvar med din bebis, jag har försökt med min men den lyssnar inte på sin mamma, de verkar ha det så varmt och skönt där inne.. ska dricka lite hallonbladste(äckligt) och lägga mig och försöka somna om, sova så här lite är inte hälsosamt! Idag vill vi läsa om att det är minst 3 som ska in till förlossningen! Grattis Lajban till tösen! Bra att du konfronterade kompisen Linda, hoppas hon skämdes! Nej, nu ska jag gå till sängen, hörs senare tjejer! Håller tummarna för dig Hild!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!