Inlägg från: Snuttan77 |Visa alla inlägg
  • Snuttan77

BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!

Vad bra, tack Snuttan! Är ganska läskigt ljud och ibland blir man ju fundersam.. Vad skönt att allt går så bra med lille Hugo! Kommer bli en redig pojk!

• Snuttan77

Gomorron tjejer! Linda, skönt att du äntligen börjar känna att det är på gång. Har samma känsla här, hade väldigt menssmärta imorse och även känt mig konstig i magen så det kanske är nåt på gång här med men det har jag ju trott tidigare och haft fel så jag säger inget högt! Ska till bm idag, för sista gången hoppas jag! Hoppas hon säger att kissnödigheten och mensvärken är tecken på att det är på g. Sne åker jag in till stan för att luncha med sambon och gå lite på stan innan vi ska åka hem och åka till socialkontoret och fixa faderskapsintyget!

Är det nån som har koll på hur länge man måste gå över innan de sätter igång det? Vet att det skiljer väldigt mycket från landsting till landsting. Här har jag ingen aning, men det ska vara i vecka 43. Jag är i 41 nu så det känns ju väldigt lovande..

Hur mår alla idag?

• Snuttan77

Hur många dagar har du gått över då Linda? Du borde väl närma dig.. Min dag blir nog bra, kanske blandad med värkar, vem vet?!? Bara kände att jag måste ut och göra nåt, kan inte bara sitta här hemma och vänta på att det ska hända nåt! De verkar väldigt dåliga på att röja snö där du bor LInda, du kan få några av våra ploggubbar, enligt mig så jobbar de lite väl mycket och i onödan, kommer det minsta snöflinga så är de ute halv fyra och plogar..
    Själv kommer jag från mer nordliga trakter där det kan bli mycket snö en bra vinter och där plogar men INTE så här ofta!! Och folk klarar sig ändå utan att köra i diket för de fattar att är det snö så kör man försiktig!
    Oj, nu måste jag nog lunga ner mig, vart lite arg för din skull oxå Linda tror jag..

Vädret här är mulet, men det kan nog spricka upp när jag är i stan! Snön verkar ha fastnat här nere, tror alla göteborgare är förvånade att det fortfarande är vinter och det kommer mer snö hela tiden..

• Snuttan77

Kanske en Saga, håller tummarna och tårna för dig att det blir av nu, vi vet ju alla hur det är att gå och vänta! Tack för lite sympati, tycker synd om oss alla som bara går här och väntar på våra envisa bebisar som trivs så bra inne i värmen i magen. Nu ska jag ta reda på tvätten och dricka te innan bm halv tolv!

• Snuttan77

Håller tummarna Kanske en Saga, nu är jag redo för att tampas med bm, och ser att solen minsann börjar titta fram, trevligt! Då blir man ju genast på lite bättre humör, eller vad säger ni tjejer?!? Jag tror nog att du får din bebis idag eller senast imorn.

Massvärkar och barnafödslar åt alla efterlyses härmed!

• Snuttan77

Tillbaka från stan! Det var skönt att se lite folk och komma ut lite, men nu är jag helt slut! Fick uträttat det jag skulle så det känns bra. Har nog gått för flera dagar framåt idag, Norstan är ett stort ställe.. Hittade en väska, strumpor, amnings-bh och lite annat, just de sakerna jag behövde! Dessutom fick ju folk chansen att le åt mig, vaggar fram som en anka.. Var ju hos bm innan oxå, hon bara skrattade åt mig när jag beklagade mig att det var så jobbigt och så fick jag en tid för överburenhetskontroll den 13:e, hoppas jag slipper den! Var på indonesisk restaurang med sambon oxå, det var gott! Grillspett i jordnötssås.. Mmm.. Nu har vi varit och fixat faderskapsintyget oxå, så nu är det klart! Var bra för hon som hade hand om det skulle åka bort i 3 veckor ganska snart.. Ibland ska man ha lite flyt! Vad har ni andra gjort idag? Fått fart på förlossningar hoppas jag!

• Snuttan77

Grattis till dottern Kasper! Ser fram emot att höra mer!

• Snuttan77

Har nån sorts värkar, haft några nu under senare delen av kvällen, tror ju inget, men hoppas kan man ju. Kanske är bebisen som känner sig hotad av vräkning..

• Snuttan77

Nu ska jag gå och lägga mig, gör för ont för att sitta uppe längre känner jag. Håll tummarna för att det fortsätter, har sagt det förut, och för att det blir en bebis av det!! Sov gott och vakna med värkar alla blivande!

• Snuttan77

Tack Linda, sparkar lite på dig så din Rolle sätter fart!!

Svar på tråden BF i slutet av Februari?? Här är vi nu!